تابناک: رئیس سازمان امور مالیاتی کشور به دلیل آنچه که تعامل ناپذیری او در برخورد با استانداران و صاحبان صنایع خوانده شده در آستانه برکناری قرار گرفت.
کد خبر: ۷۸۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶ 17 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از اقتصاد نیوز، با منتفی شدن استیضاح وزیر اقتصاد و ارائه برخی گزارش ها از نوع برخورد سازمان امور مالیاتی و تعامل ناپذیری این سازمان در برخورد با صاحبان مشاغل و صنایع، علی عسکری، رئیس کل این سازمان برکنار می شود.

یک منبع آگاه در این رابطه گفت: دولت و مجموعه وزارت اقتصاد به این نتیجه رسیده اند که با توجه به برخورد رئیس کنونی سازمان امور مالیاتی با مالیات دهندگان و به وجود نیامدن رابطه مناسب میان این دو به صلاح است تا عسکری را از سمت خود برکنار کرده و از او در جایی دیگر استفاده کنند.

این منبع آگاه افزود: اخیرا عسکری به یکی از استان ها سفر کرده و در پاسخ به درخواست استاندار مبنی بر استمهال به برخی واحدهای تولیدی برخورد تندی را از سوی رئیس سازمان امور مالیاتی نسبت به خود دیده، که گلایه این استاندار را در هیات دولت به همراه داشته است.

به گفته این منبع آگاه با اینکه عسکری یکی از افراد توانمند و مدیری لایق در مدیریت اقتصادی کشور است، قرار شده تا فردی تعامل پذیرتر به ریاست این سازمان مهم منصوب شود و نظام پرداخت مالیات در کشور با تعامل بهتری صورت گیرد. وزیر اقتصاد نیز به رغم مخالفت خود پذیرفته این تغییر مصلحتی در وزارت اقتصاد انجام شود تا وزارت متبوعش از تیغ انتقادها نسبت به سازمان امور مالیاتی رها شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United Kingdom
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
به نظر اینجانب که مامورسازمان میباشم آدم بی سواد وناتوان می باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
بنده کارمند این سازمان می باشم
دکتر عسگری فردی نا آشنا به امور مالیاتی، خود رای و در دوران ایشان پولهای کلانی به بهانه طرح جامع مالیاتی غیب شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :