با ایجاد خط انتقال گاز از بویین زهرا به کرج:
مدیرعامل شرکت گاز البرز با بیان اینکه خط انتقال گاز بویین‌زهرا-کرج تا پایان سال 99 به بهره‌برداری خواهد رسید گفت: با اجرای فازهای این خط امیدواریم تا 50 ساله آینده نیاز به انرژی استان را در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات تامین کنیم.
کد خبر: ۷۸۰۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷ 16 September 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ حسین تقی نژاد اظهار کرد: طبق هدفگذاری صورت گرفته، تا پایان سال حدود40 هزار مشترک به مشترکان گاز استان اضافه خواهد شد.

وی با اشاره به تعداد انشعابات واگذار شده در پنج ماه اول امسال افزود: طی این مدت بیش از 14 هزار مشترک به مشترکان استان اضافه شده و چون در نیمه دوم سال تقاضا برای واگذاری انشعاب گاز بیشتر می‌شود، انتظار داریم تا پایان سال به هدفگذاری انجام شده برای افزایش 40 هزار مشترک جدید برسیم.

وی توضیح داد: در حال حاضر 860  هزار مشترک در استان وجود دارد که باید تمهیدات لازم برای خدمات‌رسانی مطلوب به آنها در فصل سرما اندیشیده شود.

این مسئول با اشاره به اینکه 31 سال از نصب اولین انشعاب گاز در البرز می‌گذرد، تصریح کرد: هر چند البرز استان نوپایی است ولی بیش از سه دهه از واگذاری اولین انشعاب در آن می‌گذرد و بر این اساس توجه به موضوع نگهداری و بهسازی خطوط مجود توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

تقی نژاد اضافه کرد: در این راستا اقدامات مناسبی برای تقویت خطوط، ارتقای ظرفیت ایستگاه‌های گاز، افزایش سایز خطوط و ... تا خدمات‌رسانی به مشترکان با مشکلی مواجه نشود.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه البرز استان مهاجرپذیری است و رشد جمعیت آن نزدیک به سه درصد است، شرکت گاز استان باید به مقوله توسعه خطوط و زیرساخت‌های خود توجه ویژه ای داشته باشد.

وی افزود: در این ارتباط ایجاد خط انتقال تقویتی بویین زهرا-کرج را در دستور کار خود قرار داده که کلنگ‌زنی آن انجام شده و تا پایان سال 99 به بهره برداری خواهد رسید.

برچسب ها: شرکت گاز ، انرژی ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار