معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز گفت: بیش از چهار هزار و 500 دانش‌آموز و دانشجوی بی بضاعت تحت پوشش این نهاد قرار دارند.
کد خبر: ۷۸۰۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳ 15 September 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ رضا لشینی اظهار کرد: در آستانه فصل مدارس قرار داریم و از شهروندان و خیرین استان درخواست می‌شود با کمک‌های خود زمینه خرید وسایل و لوازم التحریر مورد نیاز برای دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد را فراهم کنند.

وی ادامه داد: کمیته امداد برای جمع آوری این کمک‌ها سامانه‌ای با عنوان حامی آرزوها به آدرس   http://hamiarezooha.ir/   راه اندازی کرده و مردم می‌توانند با یک کلیک به قسمت کمک هزینه فرهنگی- تحصیلی مراجعه و بنا به توان مالی خود در قالب بسته تحصیلی یا مبلغی دلخواه، از دانش آموزان و دانشجویان بی بضاعت حمایت کنند.

وی افزود: با ورود به این لینک این امکان وجود دارد که خیر انتخاب کند به چه دانش آموز و در چه مقطعی می‌خواهد کمک کند.

این مسئول توضیح داد: از این طریق هر شهروند با هر توان مالی می‌تواند به یک دانش آموز نیازمند کمک کند تا شرایطی فراهم شود که همه محصلان استان بدون نگرانی و دغدغه سال تحصیلی خود را آغاز کنند.

لشینی ابراز کرد: در کنار این سامانه، در مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان استان نیز طرح هر کاسب یک دانش آموز در حال اجرا است تا کمک‌های این صنف جمع اوری و برای خرید لوازم التحریر استفاده شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز گفت: در مدارس استان نیز پاکت‌هایی توزیع شده و بنا شده دانش آموزان این پاکت‌ها را به خانه برده و به فراخور توان مالی خانواده مبلغی در آن قرار بدهند تا بتوانیم با مساعدت آنها بخشی از نیاز دانش آموزان تحت پوشش را رفع کنیم.

وی توضیح داد: در حال حاضر بیش از چهار هزار و 500 دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد استان قرار داشته و از خدمات این نهاد بهره مند می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار