رئیس شورای شهر فردیس در خصوص عدم تشکیل جلسات شورای شهر در روزهای اخیر گفت: سه جلسه شورای شهر به دلیل غیبت چند نفر از اعضا برگزار نشده است، البته این اعضا پیش از آن درخواست مرخصی کرده بودند.
کد خبر: ۷۸۰۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴ 15 September 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ سیدحسین افتخاریان در خصوص آخرین وضعیت شهردار فردیس و طی مراحل قانونی برای تأیید نهایی از سوی وزارت کشور، گفت: برای انتخاب شهردار فردیس مراحل قانونی در حال انجام است و در آخرین اقدام، وزارت کشور طی نامه‌ای خواستار ارسال مدارک تکمیلی شهردار منتخب شد.

افتخاریان افزود: پس از دریافت این نامه توسط شورای شهر، موضوع به شهردار منتخب ابلاغ و مدارک تکمیلی از جمله سوابق تحصیلی و کاری، عدم سوءپیشینه، عدم اعتیاد و ... از سوی وی تحویل و به وزارت کشور ارسال شد.

وی خاطرنشان کرد: هنوز پاسخی از سوی وزارت کشور ارسال نشده و باید ظرف هفت تا 10 روز آینده وضعیت شهردار منتخب فردیس مشخص شود.

رئیس شورای شهر فردیس در خصوص آخرین وضعیت شورا و عدم تشکیل جلسات در روزهای اخیر هم اعلام کرد: سه جلسه متوالی شورای شهر به دلیل غیبت چند نفر از اعضا برگزار نشده است، البته اعضای غایب پیش از آن درخواست مرخصی خود را اعلام کرده بودند که این درخواست‌ها هنوز بررسی نشده است. طبق قانون اعضای شورا می‌توانند تا یک ماه درخواست مرخصی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: امروز یکشنبه 24 شهریور، جلسه شورای شهر فردیس با حضور اعضا برگزار خواهد شد تا به مسائل شهر و امور مردم رسیدگی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار