تابناک: مرحله مقدماتی زیرگروه فوتبال جوانان گروه پنج با صعود نمایندگان کرج و کاشان عصر سه شنبه در استادیوم ورزشی شهید ناصرفکری کاشان پایان یافت.
کد خبر: ۷۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۴ 24 February 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از ایرنا، در پنجمین و آخرین روز از رقابت های زیرگروه فوتبال جوانان کشور از گروه پنج، تیم های پارسیان کرج و استقلال سیلک کاشان با پیروزی بر حریفان خود جواز حضور در مرحله بعد را کسب کردند.

در آخرین روز از این مسابقات ابتدا تیم های پارسیان کرج و منتظران قزوین درحالی به مصاف هم رفتند که هر دو تیم برای صعود، سه امتیاز بازی را لازم داشتند که در نهایت نماینده کرج با یک گل حریف خود را مغلوب کرد تا به عنوان صدرنشین به مرحله دوم راه یابد.

در ادامه تیم های استقلال سیلک کاشان و سرخپوشان خرم آباد در یک دیدار حساس با یکدیگر پیکار کردند و در حالی که نماینده خرم آباد توانست با یک گل میزبان این مسابقات را شکست دهد، اما نماینده کاشان با هفت امتیاز و به لطف تفاضل گل نسبت به حریف خود به عنوان دومین تیم به مرحله بعد صعود کرد.

این مسابقات از یکم تا پنجم اسفند در استادیوم ورزشی شهید ناصر فکری کاشان با حضور تیم های سرخپوشان خرم آباد، داماش ایرانیان تهران، منتظران قزوین، پارسیان کرج و استقلال سیلک کاشان برگزار شد.

در پایان این مسابقات تیم های پارسیان کرج با کسب 9 امتیاز، استقلال سیلک کاشان با هفت امتیاز و تفاضل گل مثبت سه، سرخپوشان خرم آباد هفت امتیاز و تفاضل گل مثبت دو، منتظران قزوین چهار امتیاز و داماش ایرانیان تهران با یک امتیاز در رده های اول تا پنجم گروه پنج زیرگروه فوتبال جوانان کشور قرار گرفتند.

مرحله مقدماتی زیرگروه فوتبال جوانان کشور در شش گروه برگزار می شود که از هر گروه دو تیم به مرحله دوم صعود می کند تا این مرحله با حضور 12 تیم برگزار شود.

مرحله دوم زیرگروه مسابقات فوتبال جوانان کشور اواخر فروردین سال آینده برگزار خواهد شد تا تکلیف تیم های صعود کننده به لیگ برتر جوانان مشخص شود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار