این خط مترو که حدود ۲۰ کیلومتر طول دارد اکنون به ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و مراحل پایانی ساخت و آزمایش خود را طی می کند.
کد خبر: ۷۷۹۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲ 14 September 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ حبیب‌الله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید دیروز از آخرین مراحل راه اندازی این خط مترو بازدید کرد و از پیمانکار ساخت مترو هشتگرد خواست با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امکانات نسبت به تسریع در انجام کارهای باقیمانده و تکمیل این خط قطار شهری اقدام کند.

وی از کارفرما و پیمانکار طرح خواست تمام تمرکز خود را برای تکمیل این پروژه ملی بکار گیرند تا طبق تاکید وزیر راه وشهرسازی پروژه مترو گلشهر به شهرجدید هشتگرد تا پایان شهریور مورد بهره برداری قرار گیرد. گزارش خبرنگارما حاکیست: هم اینک عمده مسیر ریلی مذکور ریل گذاری، سیم کشی و فنس بندی شده و فقط بخش های کوچکی از آن در محدوده کارخانجات ماموت باقی مانده است.پیش بینی می شود: تکمیل بخش‌های باقیمانده از این مسیر ریلی تا دو هفته دیگر ادامه داشته باشد .

با بهره برداری از این خط مترو، ساکنین شهرهای قدیم و جدید هشتگرد و مناطق مسکونی ساوجبلاغ، چهارباغ، کُردان، سهیلیه و شهرک های اطراف می توانند بدون ایجاد ترافیک در محورهای جاده ای موجود به هر نقطه از تهران سفر کنند. پیش بینی شده است که روزانه بالغ بر ۲۰۰ هزار نفر توسط این خط مترو در مسیر گلشهرکرج تا هشتگرد جابجا خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار