معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر البرز گفت: با توجه به روزهای پایانی فصل تابستان و افزایش سفرهای برون شهری، نیروهای امدادی این استان در آمادگی کامل به سر می‌برند.
کد خبر: ۷۷۹۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶ 12 September 2019

محمد حسین وطنی با اشاره به سفرهای ایام ماه محرم الحرام و تردد بیش از حد خودروها در پایان هفته جاری گفت: حسب دستور مدیرعامل محترم، نسبت به آمادگی بیش از پیش امدادگران و تجهیز پایگاه‌ها در صورت کاستی‌های موجود، امدادگران با آمادگی صددرصد در پایگاه‌های هلال احمر استان البرز حضور دارند.

وطنی خاطرنشان کرد: هلال احمر استان البرز نیز مانند سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان با اجرای طرح‌های ویژه برای خدمات رسانی به مردم آماده شده است.

وی گفت: به همین منظور تیم‌های امداد و نجات، کوهستان و سیلاب برای هرگونه حوادث احتمالی و کمک به آسیب دیدگان در پایگاه‌های امدادی این استان ، به ویژه محور کرج - چالوس مستقر شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: امدادگران در 16پایگاه امداد و نجات بین شهری و مراکز شعب به صورت شبانه روزی مستقر هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر البرز افزود: مسافران ضمن رعایت نکات ایمنی هنگام سفر از سلامتی خودرو خود مطمئن و هنگام ورود به محورهای مواصلاتی از پر بودن باک بنزین خود اطمینان حاصل نمایند و وسایل گرمازا همراه داشته باشند.

وی یادآور شد: با توجه به اوج سفرها و ایجاد ترافیک سنگین در راه‌های استان البرز به ویژه محورهای کوهستانی، رانندگان قبل از سفر از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

وطنی ضمن درخواست از رانندگان نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و هرگونه شتاب زدگی به ویژه در مسیرهای کوهستانی، از مسافران خواست درصورت هرگونه نیاز امدادی باسامانه 112 هلال احمر تماس حاصل نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار