شبنم نعمت زاده از متهمان پرونده شرکت‌های دارویی دوشنبه هفته جاری (25 شهریور) در دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی محاکمه می‌شود.
کد خبر: ۷۷۸۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴ 08 September 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ قاضی مسعودی مقام اعلام کرد: صبح روز دوشنبه (بیست و پنجم شهریور ماه) جلسه رسیدگی به پرونده شبنم نعمت‌زاده برگزار خواهد شد و این پرونده در شعبه سوم دادگاه رسیدگی خواهد شد.

مرداد سال گذشته خبری مبنی بر کشف انباری در استان البرز از داروهای احتکار شده به ارزش پنج میلیارد تومان منتشر شد و برخی آن را متعلق به دختر نعمت زاده وزیر اسبق صنعت، معدن و تجارت دانستند.

در بررسی‌های اولیه مشخص شد که تعداد زیادی از این داروها تاریخ مصرف گذشته و اغلب این داروها جزو داروهای جنرال و مکمل‌ها بوده است.

سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در مورد این پرونده گفت: این فرد دو پرونده داشته است. یکی از این پرونده‌ها به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و دیگری به ارزش پنج میلیارد تومان بوده است که برای پرونده اول، حکم صادر و اجرا شده و تمامی داروهای انبار این خانم با هزینه شخصی خود معدوم شده است.

وی درباره پرونده دیگر این فرد گفت: پرونده پنج میلیاردی این فرد که مربوط به قاچاق دارو است، مفتوح بوده و به دلیل اینکه در صلاحیت تعزیرات نبود به دادسرای استان کرج ارجاع شده است.

قاضی مسعودی مقام قاضی شعبه سه دادگاه ویژه جرائم اقتصادی در مورد اتهامات شبنم نعمت زاده گفت: اتهامات مطرح شده در این پرونده در زمینه دارو و قاچاق است.

برچسب ها: وزیر ، قاچاق دارو ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار