کد خبر: ۷۷۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵ 16 August 2015

مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز از بررسی عملکرد این تیم در ۵ هفته نخست لیگ برتر فوتسال در جلسه کمیته فنی خبرداد.

محمد خالقی در گفتگو با مهر اظهار کرد: جلسه کمیته فنی باشگاه مقاومت شنبه شب گذشته برگزار شد و ابعاد مختلف فنی تیم در ۵ هفته اول ابتدایی لیگ برتر مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: رضا فلاح زاده سرمربی تیم توضیحاتی در خصوص نتایج کسب شده در این مدت ارائه کرد که از نگاه کمیته فنی مورد قبول و پذیرش قرار گرفت.

خالقی با بیان اینکه روند تیمی مقاومت با گذر زمان بهبود خواهد یافت گفت: در جلسه شب گذشته ارزیابی ای از بازیکنان جذب شده و نتایج تیم در بازی های خانگی و خارج از خانه از سوی اعضای کمیته فنی ارائه شد و در نهایت به این جمع بندی رسیدیم که رضا فلاح زاده و همکارانش در کادرفنی و بازیکنان تمام توان خود را برای موفقیت این تیم به کار گرفته اند و قصور و کم کاری وجود نداشته است.

مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز با اشاره به جوان و کم تجربه بودن تیم گفت: باید بپذیریم بخش زیادی از بازیکنان این فصل باشگاه تجربه بازی در لیگ برتر را ندارند و باید در قبال این تیم و نتیجه گرفتنش کمی صبوری به خرج داد.

وی از برگزاری جلسه هیئت مدیره باشگاه خبرداد و گفت: عصر امروزیکشنبه با حضور اعضای هیئت مدیره موضوعات مختلف باشگاه مقاومت به خصوص عملکرد تیم لیگ برتری فوتسال مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد ضمن آنکه ایجاد بستر لازم برای حضور تماشاگران در بازی های خانگی و تقویت تیم در ابعاد مختلف مطرح خواهد شد.

اعزام تیم های جوانان و امید به مسابقات کشوری

خالقی در ادامه از حضور تیم های رده جوانان و امید های این باشگاه در مسابقات قهرمانی کشور خبرداد و گفت: این تیم ها بر گرفته از بازیکنان مستعد البرز به شهرهای لاهیجان و ملایر اعزام می شوند و امیدوارم نتایج خوبی کسب کنند.

وی در پایان افزود: باشگاه مقاومت در مقایسه با خیلی از تیم های لیگ برتری از حیث سخت افزاری و نرم افزاری قابل مقایسه نیست اما این اراده و انگیزه در جوانان ما وجود دارد که روز به روز بهتر شوند و به طور قطع هر چقدر بازی های لیگ برتر جلوتر برود روند نتیجه گیری تیم بهتر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار