کد خبر: ۷۷۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴ 16 August 2015

رئیس شورای شهر کرج بر بهره‌برداری درست از ظرفیت‌های صنعت و دانشگاه تأکید کرد و گفت: با ارتباط بیشتر بین این دو مهم شاهد توسعه علم و ارتقای صنعت خواهیم شد.

محمود دادگو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج با بیان اینکه یکی از راهکارهای اساسی برای توسعه و تحقق اهداف در زمینه علم و صنعت، ارتباط بیشتر بین دانشگاه و صنعت است، می‌توانیم با استفاده از ظرفیت‌های این دو مهم به بسیاری از اهداف مورد نظر در زمینه صنعت و علم دست پیدا کنیم.

این مسئول افزود: یکی از مزیت‌های برقراری ارتباط و تعامل دوسویه بین دانشگاه و صنعت می‌تواند در ارتقای فضای کسب، کار و آبادانی بیشتر تأثیرگذار باشد.

وی تأکید کرد: کلانشهر کرج برای توسعه و پیشرفت بیشتر نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان است لذا باید در حوزه‌های مختلف مورد ارزیابی قرار گیرد تا بتوانیم با توسعه خدمات در حوزه‌های مختلف این کلانشهر را با پیشرفت و توسعه بیشتر همراه کنیم.

دادگو ادامه داد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که میزان خدمات در کرج متناسب با جمعیت آن شود و در عرصه‌های مختلف شاهد توسعه بیشتر باشیم.

رئیس شورای شهر کرج گفت: کرج دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف است که می‌توانیم با استفاده از این ظرفیت‌ها مسیر توسعه و آبادانی را به درستی طی کنیم.

دادگو یکی از مهمترین ضعف‌های کلانشهر کرج را نبود زیرساخت‌های فرهنگی عنوان کرد و اظهار داشت: نبود و کمبود زیرساخت‌های فرهنگی در کلانشهر کرج سبب شده است که با وجود تمام ظرفیت‌های انسانی موجود نتوانیم به اهداف عالیه خود در این زمینه دست پیدا کنیم.

وی وجود این مشکلات و در عین حال ظرفیت‌ها را عامل حساسیت و خاص بودن شهر کرج در بسیاری از حوزه‌ها خواند و گفت: در این راستا و برای رسیدن به نقطه مطلوب در حوزه‌های مختلف باید همت و تلاش خود را دو چندان کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار