کد خبر: ۷۷۵۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۳ 28 August 2019
معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور گفت : با توجه به تامین اعتبار برای بیش از ۲۸ هزار استخدام جدید، از اوایل هفته آینده ثبت نام هفتمین آزمون استخدامی نهادهای دولتی شروع می شود. به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از ایرنا سیدصدرالدین صدری نوش‌آبادی روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت بیست و دومین جشنواره شهید رجایی استان در سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی اصفهان اظهار داشت: در این آزمون  ۱۸ هزار نیروی جدید جذب آموزش و پرورش و ۱۰ هزار نفر جذب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بقیه جذب دیگر دستگاه های دولتی متقاضی می شوند.
وی یادآور شد: از  ۱۸ هزار مجوز استخدامی آموزش و پرورش در این آزمون  چهار هزار مجوز مربوط به دوره های قبل بود که تاکنون جذب نشد و ۱۲ هزار مجوز جدید می باشد و ۲ هزار مجوز فقط برای استان سیستان و بلوچستان است.
معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور اضافه کرد با اشاره به برگزاری دو نوبت آزمون های مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی در هر سال گفت:
 در رابطه با جذب نخبگان قانون خاصی وجود ندارد اما شرکت همه افراد متقاضی در این آزمون مشترک الزامی است.
صدری نوش آبادی بیان داشت: اداره‌های دولتی تا درصد مشخصی می‌توانند افراد را در قالب قرارداد کار معین برای مدت یک سال بکار گیرند و در زمان حاضر هیچ قانونی وجود ندارد که بتوان این افراد را تبدیل وضعیت کرد.
وی با اشاره به برگزاری هر ساله جشنواره شهید رجایی گفت: به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ‌و ملت بزرگوار ایران و نهادینه‌کردن فرهنگ ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف ، در خصوص ارزیابی عملکرد، بخشنامه جشنواره شهیدرجایی سالانه ابلاغ و جشنواره شهید رجایی در ملی، دستگاهی و استانی برگزار می شود.
 معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور با استناد به آیین‌نامه اجرایی مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل‌های اجرایی مربوطه، نهادینه کردن فرهنگ ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه های اجرایی را اهداف اصلی این جشنواره برشمرد.
وی تصریح کرد : در جشنواره شهید رجایی امسال دستگاه­ های برتر با انتخاب حداکثر سه دستگاه از بین وزارتخانه‌ها و سازمان­های مستقل زیر نظر رییس ­جمهور که بالاترین امتیاز یا بیشترین میزان رشد امتیاز را نسبت به سال گذشته در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی کسب نمایند، صورت می گیرد.
وی اضافه کرد: علاوه بر این سه نهاد، انتخاب ۲ دستگاه که بالاترین امتیاز یا بیشترین میزان رشد امتیاز را نسبت به سال گذشته در شاخص‌های عمومی کسب نمایند و انتخاب ۲ دستگاه که بالاترین امتیاز یا میزان رشد امتیاز را نسبت به سال گذشته در شاخص‌های اختصاصی کسب نمایند انجام می شود.
صدری نوش آبادی خاطرنشان کرد:  انتخاب دستگاه­های اجرایی در محورهای خاص از قبیل؛ توسعه دولت الکترونیک، اقتصاد مقاومتی، اشتغال، سرمایه‌گذاری بر حسب مقتضیات آن نهادها صورت می گیرد و در شهرستان های هر استان با نظر فرمانداران یک دستگاه برتر  معرفی می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار