کد خبر: ۷۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۵ 24 February 2015
استاندارالبرز با بیان اینکه فرودگاه بین المللی پیام یکی از مهم ترین مسیرهای جابجایی بار و کالا درکشورمحسوب می شود، گفت: اکنون این فرودگاه با مشکل نبود سوخت یارانه ای مواجه است.
به گزارش ایرنا سید حمید طهایی روز سه شنبه در نشست معاونان توسعه مدیریت و منابع انسانی استان های منطقه یک کشور در مجتمع فرهنگی میلاد کرج افزود: در صورت عدم تامین سوخت یارانه ای برای هواپیماها، شاهد تعطیلی این فرودگاه در آینده نه چندان دور خواهیم بود.
وی با بیان اینکه البرزدرحوزه بهداشت و درمان وامور اقتصادی با چالش ها و مشکلاتی مواجه است، گفت: با برنامه ریزی درصدد رفع این چالش ها هستیم.
استاندارالبرزدرعین حال تاکید کرد: با توجه به وضعیت و شرایط خاص کشور، دولت تدبیر و امید مصمم به رفع مشکلات و نارسایی ها است. 
وی از تصویب شهرک دارویی درمحدوده جغرافیایی استان البرز در مجلس شورای اسلامی خبرداد و افزود: این شهرک اختصاصی برای البرز نخواهد بود و تلاش ها براین است تا با احداث و راه اندازی آن داروهای مورد نیاز کشور درآن تولید شود.
استاندار البرز، همکاری تنگاتنگ بین استان ها را گامی موثر برای دست یافتن به توسعه پایداردانست و گفت : تمام دیدگاه ها و برنامه هایی اجرایی دستگاه ها، باید به خدمت رسانی به مردم معطوف شود. 
وی یکی از مشکلات کنونی نظام اداری کشور را بالا بودن تعداد کارکنان دولت دانست و افزود: اکنون شمارکارکنان درهر یک سازمان های دولتی 1.5 برابر بیشتر از چارت سازمانی آن تعریف شده است.
دراین نشست یک روزه که مدیرکل تشکیلات و بهبود روش های وزارت کشورحضور داشت، معاونان توسعه مدیریت و منابع انسانی استان های منطقه یک کشور شامل گلستان، سمنان، قم ، تهران، مازندران، قزوین و البرز به بیان نقطه نظرات خود در زمینه تحولات اداری و نقش آن در بهبود کیفی خدمات به مردم پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار