التیماتوم دادستان به شورای شهر فردیس؛
دادستان فردیس خطاب به اعضای شورای شهر، گفت: اقدامات تبلیغی را کنار بگذارید و زودتر شهر را از بلاتکلیفی دو ساله با انتخاب شهردار، درآورید.
کد خبر: ۷۷۱۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱ 13 August 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ حسن جهانشاهلو دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس در خصوص پروسه انتخاب شهردار این شهر در صفحه اینستاگرامی خود نوشته است؛ این روزها اعضای شورای اسلامی شهر فردیس و فعالان عرصه خبر، جَو خاصی در خصوص انتخاب شهردار ایجاد کردند که فضای جامعه ملتهب شده و مردم نگران هستند.

وی با اشاره به اینکه مدعی العموم اهالی فردیس است، با اعلام نکاتی مبنی بر انتخاب شهردار فردیس، افزوده است: اعضای شورای اسلامی شهر در انتخاب شهردار فعال دارای اراده کامل هستند و نباید تحت تاثیر هیچ اداره ای، ارگانی، شخصی و یا مسئولی قرار گیرند.

وی ادامه داده است: هیچ اداره ای، ارگانی، شخصی، نماینده ای، مسئولی، حق دخالت و اعمال نظر در خصوص گزینه های تصدی شهرداری را ندارد؛ تک تک اعضای شورای اسلامی شهر پاسخگوی انتخاب نهایی خود در مقابل مردم خواهند بود و موضوع عدم توانایی شهردار، نداشتن اختیار در تصمیم گیری و حق انتخاب از سوی اعضا پذیرفته نخواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر نوشته است: اقدامات تبلیغی را کنار بگذارید و زودتر شهر را از بلاتکلیفی دو ساله که از عدم همدلی اعضای شورای اسلامی شهر ایجاد شده است، نجات دهند.

وی همچنین خطاب به افرادی که قصد تصدی شهرداری فردیس را دارند، گفته است: اینجا فردیس است، دسترسی مردم به بنده به وسیله فضای مجازی بلاواسطه است، اخبار و اطلاعات متعددی در دسترس است و فضای فردیس هم برای تخلفات شهری به شدت بسته و تحت کنترل و بی رحمانه ای است، اگر قصد خدمت ندارید برای خود و خانواده تان و همچنین شهروندان فردیسی مشکل ایجاد نکنید و مسبب تشکیل پرونده های جدید در دادسرا نشوید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار