رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: انتقال تیم فوتبال سایپا، باید انتقال کامل ساختار این باشگاه به شهر کرج باشد و می‌طلبد زمینه‌های این حضور بررسی و مهیا شود تا با انتقال تیم های پایه شاهد رشد و شکوفایی بیشتر فرزندان کرج در رده‌های مختلف سنی باشیم.
کد خبر: ۷۷۱۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵ 13 August 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ عباس زارع، پس از حضور در مسابقات مدارس فوتبال استان البرز و بازدید از هیات فوتبال این استان، آمادگی شورای شهر و مردم کرج را برای ایجاد و گسترش فضاهای ورزشی شهری اعلام کرد و افزود: انتقال تیم فوتبال سایپا به شهر کرج و استان البرز می‌تواند کمک شایانی به ارتقاء سطح فنی این ورزش در کرج کرده و این مهم با در نظر گرفتن پتانسیل ورزشی در این شهر می تواند موجب افزایش سطح استانداردها شود و در حوزه برندینگ شهری در سطح کشور نام کرج را مطرح نماید.

وی این انتقال را زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی مستقیم و غیر مستقیم در شهر کرج معرفی و اظهار کرد: انتقال تیم فوتبال سایپا، باید انتقال کامل ساختار این باشگاه به شهر کرج باشد و می‌طلبد زمینه‌های این حضور بررسی و مهیا شود تا با انتقال تیم های پایه شاهد رشد و شکوفایی بیشتر فرزندان کرج در رده‌های مختلف سنی باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: برگزاری بازی های تیم سایپا در کرج باعث ایجاد نشاط اجتماعی در بین هواداران فوتبال در این شهر و شهرهای مجاور می‌شود که نکته قابل اهمیت و تاملی است.

وی ادامه داد: تیم فوتبال گل ریحان در لیگ یک، شهدای رزکان در لیگ دو و تیم فوتسال مقامت شهرداری کرج در لیگ برتر فوتسال تیم‌های ورزشی مطرح کرج هستند و بی تردید حمایت همه جانبه از نمایندگان شایسته این شهر، می تواند منجر به حضور تیم‌های بیشتری در سطح اول ورزش کشور شود که مستلزم مشارکت همه دستگاه های متولی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار