شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، بر ضرورت استفاده از کارت سوخت شخصی در جایگاه‌ها از روز سه‌شنبه (۲۲ مرداد) خبرداد.
کد خبر: ۷۷۰۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 11 August 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ متن اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به شرح زیر است:

به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند که در اجرای سیاست‌های دولت محترم و در پی اطلاعیه‌ها و مصاحبه‌های انجام شده پیشین، تاکید می‌کند که از صبح روز سه‌شنبه (۲۲ مردادماه) جاری، تمام وسایط نقلیه بنزینی باید برای دریافت سوخت، از کارت سوخت خودرو خود استفاده نمایند. در این زمینه توجه هموطنان را به نکات زیر جلب می‌نماید:

۱- در صورتی که مالکان خودروها در استفاده از کارت سوخت خود با هر مشکلی روبرو شدند، از طریق سایت niopdc.ir و یا تماس با شماره ۰۹۶۲۷ اقدام نمایند. لازم به توضیح است که تا تاریخ ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ علاوه بر رمز جاری کارت، ۴ رقم آخر کد ملی شخصی که نام او پشت کارت سوخت درج گردیده، به عنوان رمز کارت در جایگاه سوخت‌گیری، قابل قبول می‌باشد.

۲- به رغم همه تلاش‌های انجام شده، برای ثبت نام و صدور کارت سوخت المثنی، برای آن دسته از مالکان خودروها که کارت سوخت خود را گم کرده‌اند، محتمل است هنوز تعدادی از مالکان خودروها، کارت سوخت در اختیار نداشته باشند، لذا برای حل مشکل تحویل سوخت به این‌گونه خودروها، مقرر شده که به مدت محدودی از کارت جایگاه‌دار برای تحویل مقدار محدود سوخت به این گونه خودروها استفاده شود و حسب مورد، تا زمانی که در هر منطقه متناسب با شرایط، اعلان خواهد شد، این رویه ادامه دارد.

۳- مالکان خودروهایی که تاکنون اقدامی برای تقاضای صدور کارت سوخت المثنی به عمل نیاورده‌اند باید با مراجعه به دفاتر خدمات پلیس ۱۰+ نسبت به ثبت نام برای دریافت کارت المثنی اقدام نمایند. به‌زودی درگاه ملی سامانه دولت همراه نیز برای ثبت نام اینگونه درخواست‌ها راه‌اندازی خواهد شد و در این زمینه اطلاع‌رسانی می‌گردد.

۴- حدود ۵۰۰ هزار کارت سوخت صادره به دلایل مختلف توسط مالکان خودروها دریافت نشده و به باجه‌های پست برگشت داده شده و درباجه‌های معطله پست می‌باشد. مالکان خودروها می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت epolice.ir نسبت به دریافت مشخصات باجه پستی مربوطه اقدام و برای دریافت کارت سوخت خود به باجه پستی مربوطه مراجعه نمایند.

در هر حال شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تمامی تلاش خود را خواهد کرد که در اجرای این طرح، هم‌وطنان با کمترین مشکل روبرو شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار