رئیس حوزه قضایی بخش چهارباغ از بازداشت سه نفر از کارکنان نظام مهندسی گاز به جرم تحصیل مال نامشروع و یک نفر از کارکنان شرکت گاز ساوجبلاغ به جرم اخذ رشوه خبر داد و گفت: این افراد با تشکیل یک باند، بیش از هفت میلیارد ریال مال نامشروع کسب کرده بودند.
کد خبر: ۷۷۰۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶ 11 August 2019

مهدی اکبرپور گفت: اخیراً پرونده‌ای در خصوص تحصیل مال نامشروع و اخذ رشوه در شرکت گاز و نظام مهندسی گاز شهرستان ساوجبلاغ کشف و پیگیری موضوع به شعبه چهارم دادگاه عمومی چهارباغ سپرده شد.

اکبرپور افزود: پس از بررسی موضوع و همراهی اداره اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(ع)، سه نفر از کارکنان نظام مهندسی گاز و  یک نفر از کارکنان شرکت گاز ساوجبلاغ بازداشت شدند.

وی ادامه داد: این افراد با تشکیل یک باند، از مردم وجوهاتی به صورت مال نامشروع و رشوه دریافت می‌کردند و هر کدام به صورت جداگانه به دریافت مبالغی به میزان سه میلیارد ریال، دو میلیارد و 100 میلیون ریال، 300 میلیون ریال و دو میلیارد ریال اعتراف کرده‌اند.

اکبرپور خاطرنشان کرد: سه نفر از کارکنان نظام مهندسی گاز مبالغ دریافتی را به بیت‌المال پس داده‌اند و علاوه بر آن دو برابر مبلغ دریافتی هم جریمه و از کار هم کنار گذاشته شده‌اند؛ یک نفر کارکن شرکت گاز هم علاوه بر بازگشت دادن مبلغ دریافتی به پرداخت چهار میلیارد ریال  و پنج سال حبس محکوم شده‌ است که این احکام بدوی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار