عزیز اکبریان اظهار داشت: آقای شهردار و اعضای شورا آمدند و گفتند که برای تکمیل متروی کرج نقدینگی کم داریم؛ رفتیم و از طریق بانک مرکزی 250 میلیارد تومان اوراق مشارکت گرفتیم. حال دیگر مدیران شهری باید خودشان قدری همت داشته باشند.
کد خبر: ۷۷۰۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳ 10 August 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ نماینده مردم کرج، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: با این پیمانکار، متروی کرج به جایی نمی‌رسد و صحبت های امیدبخش منتج به نتیجه نمی شود.

اکبریان گفت: بارها گفته ام که متروی کرج با این پیمانکار به نتیجه نمی‌رسد، چرا که شرکت «سابیر» یک شرکت فشل است. این شرکت، پروژه سد خداآفرین را در دست داشت و در طول 8 سال فقط 25 درصد از پروژه را تکمیل کرد، در حالی که بقیه پروژه را پیمانکار دیگری در دو سال به اتمام رساند.

وی افزود: تا کی باید سخنان امیدبخش بزنیم و امید واهی به مردم بدهیم؛ انقدر بدون مبنای منطقی امید داده ایم که چوپان دروغگو شده ایم.

اکبریان در پایان اظهار داشت :در بازدید اخیر آقای جهانگیری از پروژه همت آقایان وعده دادند تا سه ماه پروژه به نتیجه برسد در حالی که بازدید میدانی نشان می دهد حجم کار باقی مانده خیلی بیش از این هاست و همین وعده ها را می دهند و بعد سه ماه به سه سال تبدیل می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار