پسر جوان بعد از کشیدن مواد مخدر شیشه از غفلت صاحب پراید سو استفاده کرد و دست و به سرقت خودرو زد و در یک تعقیب و گریز که صاحب خودرو از در ماشین آویزان بود سناریوی یک مرگ تلخ رقم خورد.
کد خبر: ۷۷۰۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸ 10 August 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ مرد جوان که با خودروی پرایدش در منطقه محمدشهر کرج مسافرکشی می‌کرد جلوی یک کیوسک روزنامه فروشی توقف کرد و در حالیکه خودرویش روشن بود از پراید پیاده شد و برای خرید به سمت دکه روزنامه فروشی رفت که ناگهان مرد جوانی خودش را به پشت فرمان خودروی پراید رساند.

صاحب ماشین با دیدن این صحنه شوکه شد و تنها کاری که می‌توانست انجام دهد این بود که جلوی خورویش بایستد و مانع دزدیده شدن آن شود، اما دزد جوان که خودور را به حرکت در آورده بود با تغییر مسیر توانست از صاحب خودرو عبور کند.

صاحب خودرو در این مرحله با توجه به اینکه شیشه خودرو پایین بود خودش را به در پراید آویزان کرد و دزد جوان به مسیرش ادامه داد تا اینکه پس از لحظاتی خودرو با جدول کنار خیابان تصادف کرد و صاحب خودرو روی زمین افتاد و دزد جوان توانست فرار کند و پراید را به سرقت برد.

اهالی محل به کمک صاحب پراید رفتند، اما او به سختی نفس می‌کشید و امدادگران اورژانس در تماس مردمی پای در محل گذاشتند و این مرد جوان را به بیمارستان منتقل کردند و تیمی از ماموران پلیس برای دستگیری دزد پراید وارد عمل شدند.

تحقیقات پلیسی ادامه داشت و خودروی پراید سرقتی جلوی یک پارکینگ خانه به صورت رها شده و در حالیکه سوئیچ روی آن بود پیدا شد، ولی در همین لحظه خبر رسید که صاحب پراید به خاطرخونریزی داخلی روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شده است.
دستگیری قاتل

همین کافی بود تا با جنایی شدن این پرونده سرقت، تیمی از ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی کرج برای دستگیری عامل این سرقت مرگبار وارد عمل شوند.

کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات به محل سرقت رفته و با بررسی دوربین‌های مداربسته توانستند دزد جوان را که یکی از سارقان سابقه‌دار است شناسایی کردند و برای دستگیری وی به خانه برادرش که بیماری روانی داشت رفته و منتظر ماندند تا اینکه اسد برای دیدن برادرش پای در خانه گذاشت که از سوی ماموران دستگیر شد.

اسد شوکه شده بود، چون خودروی سرقتی را در کنار خیابان رها کرده بود و هیچ سرقتی انجام نداده بود و نمی‌دانست چه اتفاقی برای صاحب پراید افتاده تا اینکه در پلیس آگاهی کرج شنید که صاحب خودرو در ماجرای تعقیب و گریز به کام مرگ فرو رفته است.

اعدامم کنید

اسد ۳۵ ساله که یک سابقه سرقت دارد از اینکه یک نفر را به قتل رسانده هنوز شوکه است و باور نمی‌کند و می‌خواهد هر چه زودتر حکم صادر و اجرا کند تا از این عذاب وجدان رهایی پیدا کند.

پسر جوان که همه زندگی‌اش مادرش است ادعا می‌کند یک لحظه برای فرار از فشار اقتصادی و مشکلات به سمت مواد رفتم و نمی‌دانم چرا خودروی مرد جوان را به سرقت بردم.

بنا بر این گزارش، این جوان برای تحقیقات بیشتر دراختیار ماموران پلیس آگاهی کرج قرار دارند.

برچسب ها: سرقت خودرو ، قتل ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار