​ در راستای افزایش ایمنی و ارتقای سطح سرویس محور کرج –چالوس تاکنون بیش از 50 کیلومتر از این محور خط کشی شده است.
کد خبر: ۷۷۰۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷ 08 August 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ محمد علیپور سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گچسر با اعلام این مطلب گفت: خط کشی محور کرج – چالوس از دهانه شمالی تونل کندوان تا سیرا به طول35  کیلومتر خط کشی شده است .علیپور افزود: 15  کیلومتر از راه های روستایی و فرعی این محور نیز جهت افزایش ایمنی خط کشی شد.   
سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای گچسر در ادامه از اجرای پروژه های ایمن سازی این محور خبر داد و گفت: به منظور افزایش ایمنی کاربران جاده ای همزمان با آغاز فصل تابستان پروژه های مختلفی برای ارتقای ایمنی این محور در دستور کار قرار گرفت که در همین راستا تاکنون بیش از 11  پیچ پرحادثه تعریض و بیش از 500  نیوجرسی به طول 2  کیلومتر در نقاط پرتگاهی  نصب شده است .
ریزش برداری، ایجاد رامبل و سرعت گیر، لکه گیری، تعمیر و نصب گاردریل های آسیب دیده و  پاکسازی حاشیه  راه ها از دیگر اقدامات راهداری و حمل و نقل جاده ای گچسر طی 5  ماه نخست سال جاری بوده است.  
علیپور با اشاره به اینکه عملیات راهداری درساعات کم تردد انجام می شود تا وقفه ای در تردد خودروها ایجاد نشود، از رانندگان درخواست کرد تا با عوامل راهداری همکاری لازم را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار