مدیر حج و زیارت مازندران با تاکید بر استفاده زائران از کارگزاران حج و زیارت برای اعزام به عتبات عالیات، گفت: کیفیت هتل‌های زائران عتبات عالیات مازنی‌ها افزایش یافت. printنسخه قابل چاپ سید حبیب الله ساداتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری، اظهار داشت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری، اعزام به عتبات عالیات تنها از طریق سازمان حج و زیارت باید صورت گیرد. وی افزود: طبق آخرین جلسه‌ای که 13 مرداد در قم با حضور نماینده مقام معظم رهبری بوده، تاکید شد که سفر به عتبات عالیات باید از طریق این سازمان انجام شود. ساداتی بیان کرد: تا اطلاع ثانوی سفر به کشور سوریه انجام نمی‌شود و مسافران و زائران توسط کاروان‌های حج و زیارت به کاظمین،کربلا سامرا و نجف مشرف می‌شوند. مدیر حج و زیارت مازندران گفت: از ابتدای امسال تاکنون تلاش کردیم هتل‌های مناسب را در کشور عراق برای مسافران در نظر بگیریم تا مسافران و زائران در رفاه کامل باشند و هیچ مشکلی در این زمینه نداشته باشند. ساداتی افزود: پیش ثبت نام برای سفر به عتبات عالیات از روز دوشنبه 19 مرداد آغاز شده و تا 25 مرداد ادامه دارد که پس از ثبت نام قرعه‌کشی انجام و افراد توسط کاروان ‌های حج و زیارت به عتبات عالیات اعزام می‌شوند. وی بیان کرد: سایتATABAT.ORG.IR برای پیش ثبت نام متقاضیان بوده که افراد می‌توانند در این سایت نام‌نویسی کنند. به گفته ساداتی، در کاروان‌های مجاز، امنیت مسافران تامین و هیئت پزشکی نیز بر سلامت و بهداشت مسافران نظارت دقیق دارد، در صورتی که این خدمات در کاروان‌های غیرمجاز دیده نمی‌شود. مدیر حج و زیارت مازندران با هشدار به مسافران و زائرانی که اقدام به سفرهای غیر قانونی می‌کنند، گفت: سازمان حج و زیارت هیچ تعهد و مسئولیتی در قبال افرادی که با کاروان‌های غیرمجاز به عتبات عالیات مشرف می‌شوند، ندارد.
کد خبر: ۷۶۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳ 15 August 2015
به گزارش تابناک نقل از تسنیم  سید حبیب الله ساداتی اظهار داشت: بر اساس منویات مقام  معظم  رهبری، اعزام به عتبات عالیات تنها از طریق سازمان حج و زیارت باید صورت گیرد.
وی افزود: طبق آخرین جلسه‌ای که  13 مرداد در قم با حضور نماینده مقام معظم رهبری بوده،  تاکید شد که  سفر به عتبات عالیات باید از طریق این سازمان انجام شود.
ساداتی بیان کرد: تا اطلاع ثانوی سفر به کشور سوریه انجام نمی‌شود و مسافران و زائران توسط کاروان‌های حج و زیارت به  کاظمین،کربلا سامرا و نجف مشرف می‌شوند.
مدیر حج و زیارت مازندران گفت: از ابتدای امسال تاکنون تلاش کردیم هتل‌های مناسب را در کشور عراق برای مسافران در نظر بگیریم تا مسافران و زائران در رفاه کامل باشند و هیچ مشکلی در این زمینه نداشته باشند.
ساداتی افزود: پیش ثبت نام برای سفر به عتبات عالیات از روز دوشنبه 19 مرداد آغاز  شده و تا 25 مرداد ادامه دارد که پس از ثبت نام  قرعه‌کشی انجام و افراد  توسط کاروان ‌های حج و زیارت به  عتبات عالیات اعزام می‌شوند.
وی بیان کرد: سایتATABAT.ORG.IR برای پیش ثبت نام متقاضیان بوده که افراد می‌توانند در این سایت نام‌نویسی کنند.
به گفته ساداتی، در کاروان‌های مجاز، امنیت مسافران تامین و هیئت پزشکی نیز بر سلامت و بهداشت مسافران نظارت دقیق دارد، در صورتی که  این خدمات در کاروان‌های غیرمجاز دیده نمی‌شود.
مدیر حج و  زیارت  مازندران با هشدار به  مسافران و زائرانی که اقدام  به سفرهای غیر قانونی می‌کنند، گفت: سازمان حج و زیارت هیچ تعهد و مسئولیتی در قبال افرادی که با کاروان‌های غیرمجاز به عتبات عالیات مشرف می‌شوند، ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار