مدیرکل استاندارد همدان گفت: استان همدان در بحث ترویج فرهنگ تولید و استفاده از کالاهای استاندارد جزو استان‌های برتر کشور است.
کد خبر: ۷۶۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹ 14 August 2015

مدیرکل استاندارد همدان گفت: استان همدان در بحث ترویج فرهنگ تولید و استفاده از کالاهای استاندارد جزو استان‌های برتر کشور است.

به گزارش فارس؛سیدسعید میرنظامی‌مدنی در همایش ترویج فرهنگ استاندارد با بیان اینکه اثر آموزش در ذهن کودکان و نوجوانان مانند حک شدن جملات روی سنگ است، خواستار توجه به فرهنگ استفاده از کالای استاندارد در بین نسل جوان و نوجوان شد و اظهار کرد: استاندارد به معنای نظم و قانونمندی است.

وی با بیان اینکه توجه به اقتصاد مقاومتی مورد تأکید مقام معظم رهبری است که تولید کالای استاندارد نیز در این مقوله می‌گنجد، افزود: در این مبحث دو موضوع نهفته است که امیدواری به داخل و امید نبستن به خارج از کشور است.

مدیرکل استاندارد همدان به تاکید بر لزوم توجه به استاندارد و ارتقای کیفیت تولیدات در بین صنعتگران گفت: باید کیفیت تولیدات داخلی بالا رود تا دیگر نیازی به واردات کالاهای خارجی نباشد.

وی ابراز کرد: اگر مردم به سمت استفاده از کالای باکیفیت بروند تولیدکنندگان نیز مجبور به تولید این نوع کالاها می‌شوند.

میرنظامی‌مدنی با بیان اینکه در تلاشیم دانش‌آموزان بسیاری را به عنوان همیار استاندارد معرفی کنیم، تصریح کرد: با تلاش جوانان باید به جایی برسیم که از واردات کالاهای خارجی فارغ شده و به سوی ارتقای کیفیت کالاهای داخل پیش رویم.

وی افزود: خوشبختانه استان همدان در زمینه ترویج فرهنگ تولید و استفاده از کالاهای استاندارد جزو استان‌های برتر کشور است.

مدیرکل استاندارد همدان با بیان اینکه باید فعالیت‌های فرهنگی خود را افزایش دهیم تا به نتیجه مطلوب برسیم، گفت: حتی اگر برای هر کالای تولیدی یک ناظر هم گذاشته شود تا زمانی که مردم متوجه حقوق خود نباشند به نتیجه نخواهیم رسید.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار