کد خبر: ۷۵۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲ 12 August 2015

معاون سیاسی انتظامی و امنیتی استاندارالبرز با تاکید بر برگزاری هرچه باشکوهترآیین های ویژه گرامیداشت هفته دولت، گفت: بیان عملکرد دولت ،مردم را به آینده کشور امیدوارتر می کند.

به گزارش ایرنا،حجت الله ملاصالحی روز چهارشنبه درنشست هماهنگی برنامه های هفته دولت استان البرز افزود: برداشتن تحریم ها از جمله موفقیت های مهم دولت بشمارمی رود که باید این عملکرد دولت و تاثیر آن درسطح استان ها بیان شود.

وی تاکید کرد: هدف گذاری در برنامه های امسال با توجه به موضوع مهم انتخابات است و باید با بیان عملکرد دولت در زمینه خدمتگزاری به مردم بستر ها را برای حضور حداکثری دراین عرصه سرنوشت ساز فراهم کنیم.

معاون استاندارالبرز خاطرنشان کرد: عملکرد ها و فعالیت ها درسال گذشته در هفته دولت باید ارزیابی شود و گزارش ها دراین زمینه به استانداری انتقال یابد، البته نباید از نقطه نظر مردم نیز دراین زمینه غافل شد.

ملاصالحی گفت: تمامی نقطه نظرات مدیران و حاضران دراین نشست برای برگزاری هرچه بهتر آیین های ویژه گرامیداشت هفته دولت لحاظ خواهد شد.

معاون استاندارالبرز و فرماندار ویژه کرج نیز دراین نشست افزود: موفقیت های اقتصادی دولت 'تدبیرو امید' در مقایسه با دولت های گذشته چشمگیر است و باید این موفقیت ها را در هفته گرامیداشت دولت مطرح کرد.

محمد تقی ایرانی گفت: دراین هفته مهم پس از بیان مسایل بین المللی و دستاوردهای مهم دولت دراین بخش باید به موفقیت های دولت در استانها و حل مسایل ملی نیز پرداخت.

وی ادامه داد: باید دراین فرصت پیش رو سیاست های دولت را بویژه در محور توافق هسته ای هرچه بیشتر بیان کنیم.

فرماندار کرج خاطرنشان کرد: با رصد منصفانه عملکرد دولت می توان به این نکته مهم دست یافت که در تمام بخش ها برای تامین رضایت مردم تلاش شده است.

ایرانی گفت: دولت درتلاش برای تحقق وعده های خود است و مدیران دستگاه های دولتی از هیچ تلاشی دراین زمینه دریغ ندارند و کاملا مدافع سیاست های دولت 'تدبیر و امید ' هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار