نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تمامی تلاش‌ها بر این است که قطعه چهار آزادراه ارومیه به تبریز تا پایان تیر ماه افتتاح شود.
کد خبر: ۷۵۹۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱ 03 July 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی سیدهادی بهادری ، با اشاره به جلسه امروز خود با معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های وزیر راه و شهرسازی در موضوع آزادراه ارومیه به تبریز اظهار کرد: تمامی تلاش‌ها بر این است که قطعه چهار این آزادراه تا پایان تیر ماه افتتاح شود.

وی تصریح کرد: قطعه چهار آن 20 کیلومتر از سرای تا سه راهی خاصبان است و اگر این پروژه افتتاح شود بخش عمده مشکلات حل شده و در این رابطه، فرمانده بنیاد تعاون ناجا در ارومیه قول مساعد داد تا مشکل مالی شرکت‌ها حل شود و چون این پروژه به صورت مشارکتی است، بنیاد تعاون ناجا در تامین مالی سهم خود از دولت عقب مانده بوده بنابراین مقرر شده تا کارهای مربوط به تونل نیز به سرعت پیش رود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در قطعه یک و دو نیز دو تقاطع غیرهم سطح وجود داشته و مقرر شد به زودی کارهای مربوط به آن انجام شود که یکی در محل کیلومتر 20 ارومیه است و در مرحله نهایی و افتتاح قرار دارد و دیگری تقاطع غیرهمسطح کیلومتر 10 است که محل ترمینال آینده شهر است و با توجه به اینکه درصدد حذف آن بودند، اما با این کار جلوگیری شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار