شهردار منطقه یک همدان گفت: یک قرارداد 380 میلیون تومانی برای بازسازی پارک مردم منعقد شده است.
کد خبر: ۷۵۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳ 11 August 2015

شهردار منطقه یک همدان گفت: یک قرارداد 380 میلیون تومانی برای بازسازی پارک مردم منعقد شده است.

به گزارش فارس؛ بازدید از پروژه‌های در حال اجرای منطقه یک شهرداری همدان با حضور شهردار منطقه یک و خبرنگاران انجام شد.

شهردار منطقه یک همدان با بیان اینکه در حال حاضر 28 پروژه در شهرداری منطقه یک در حال اجراست اظهار کرد: پروژه غیرهمسطح بعثت، پارک‌های نواری بلوار ارم، اصلاح و بازسازی پارک‌ها، پوشش رودخانه‌ها، پیاده‌روسازی، لکه‌گیری آسفالت، اجرای پل عابر پیاده و مکانیزه کردن آنها برخی از این پروژه‌هاست.

امیر فتحیان‌نسب با بیان اینکه اعتبار کلی برای انجام پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه یک 26 میلیارد تومان است، گفت: با توجه به رکود صدور پروانه‌های ساختمانی با کاهش درآمد مواجه شده‌ایم.

وی افزود: البته سعی شده با توجه به رکود ساخت و سازها که در کشور و به خصوص در همدان وجود دارد به درآمدهای کوششی روی آوریم.

شهردار منطقه یک همدان خاطرنشان کرد: امید داریم با اجرای برنامه سرمایه‌گذاری یکی از شهرداری‌های فعال در سطح کشور باشیم.

وی با بیان اینکه در شهر همدان و به‌خصوص در شهرداری منطقه یک پروژه راکدی نداریم، گفت: سرمایه‌گذاری کاری زمان‌بر و تخصصی است که باید با دقت و توسط متخصصان بخش سرمایه‌گذاری شهرداری انجام گیرد.

فتحیان‌نسب تصریح کرد: به جز بحث سرمایه‌گذاری یکی دیگر از منابع پایدار ما عوارض سالیانه است که با مصوبات و پیشنهادات شورای شهر، موضوع تخفیف در عوارض و قسطی کردن آن مطرح شده که مردم را در پرداخت عوارض ترغیب می‌کند.

وی با بیان اینکه تمام پروژه‌های ما در مرحله بهره‌برداری و اجراست، گفت: با اعلام اینکه سه پل عابرپیاده در حال احداث است.

شهردار منطقه یک همدان با بیان اینکه احداث 6 پل عابرپیاده در دستور کار داریم، اظهار کرد: میزان اعتبار برای انجام این سه پل عابرپیاده 3 میلیارد تومان است.

وی خاطرنشان کرد: یک قرارداد 380 میلیون تومانی برای احیای پارک مردم و از جمله فضای سبز، جداول، پیاده‌روها، و سکوهای نشستن خانواده‌ها در این پارک منعقد شده است.

فتحیان‌نسب گفت: سازمان پارک‌ها و فضای سبز با همکاری شهرداری منطقه یک پروژه‌ای تصویب کرده تا شهربازی پارک مردم کاملاً تخریب و دوباره یک شهربازی استاندارد در آن مکان تا سال آینده ساخته شود که تا تابستان سال آینده به بهره‌داری می‌رسد.

وی بیان کرد: پس از بهره‌برداری از پروژه زیرگذر «پیامبر اعظم» فراخوان برای طراحی المان این میدان انجام خواهد شد تا یک المان با توجه شرایط میانی میدان ساخته شود.

شهردار منطقه یک همدان افزود: باید المان نیز با توجه به نام مبارک پیامبر اعظم بر روی این میدان المانی ارزشمند باشد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار