مدیرکل اقتصادی استانداری البرز گفت: قیمت گوشت قرمز بین ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان کاهش پیدا کرده است.
کد خبر: ۷۴۵۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴ 16 May 2019

پرویز زرگر در جلسه تنظیم بازار که در سالن شهدای دولت برگزارشد، اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان با سیر نزولی قیمت های مواد پروتئینی روبرو هستیم. 

مدیرکل اقتصادی استانداری البرز در ادامه گفت: قیمت گوشت قرمز بین ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان کاهش پیدا کرده همچنین قیمت مرغ در استان البرز در برخی مناطق زیر قیمت مصوب تا ۹ هزار و ۵۰۰ تومان می باشد.

وی با اشاره به واردات گوشت با ارزنیمایی تاکید کرد: گوشت قرمز به میزان نیاز بازار وجود دارد و توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه  در حال حاضر استان در شرایط خوبی به لحاظ تامین کالاهای اساسی به سر می برد افزود: برای نظارت وبررسی دقیق تر شرایط بازار به زودی کمیته تخصصی  تشکیل می شود تا علاوه بر برنامه ریزی منسجم تر در خصوص تامین اقلام ضروری بابت واردات کالاهای تامین شده از بندر اقدامات لازم صورت گیرد.

زرگر با اشاره به وضعیت کاغذ در کشور بیان کرد: در خصوص کاغد در کشور مشکلاتی وجود دارد اما با تدابیر اتخاذ شده ۱۰۰ هزاربسته کاغذ "ای ۴" برای استان تامین شده است که بر اساس نیاز ادارات شهرستان تقسیم ومیزان قابل توجهی در بازار عرضه می شود تاخواسته مصرف کنندگان این کالا تامین شود.

مدیرکل اقتصادی استانداری البرزدرباره تامین شکر استان عنوان کرد: در حال حاضر بازار با کمبود شکر مواجه نیست وقیمت مصرف کننده هر کیلو شکر ۳ هزار تومان به علاوه ‌۳درصد سود خرده فروشی  می باشد همچنین با نظارتهای شدید که توسط سازمان بازرسی واصناف در استان صورت می گیرد جای هیچ گونه سو استفاده یا احتکار سهمیه دولتی وجود ندارد.

برچسب ها: مواد غذایی ، نظارت ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار