فرماندار نوشهر با اشاره به آمار نجات یافتگان در طرح های دریا از ابتدای شروع طرح گفت: تاکنون با همت ناجیان غریق و هلال احمر شهرستان ۴۰۰ نفر از مرگ حتمی و از غرق شدن نجات یافتند.
کد خبر: ۷۴۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱ 09 August 2015
به گزارش تابناکنقل شده از خبرگزاری مهر، در سال جاری سه طرح دریا در نوشهر برپا شد و تاکنون پنج نفر در مناطق ممنوعه شنا غرق شدند و ۴۰۰ نفر نیز  نجات یافتند.
فرماندار نوشهر صبح یکشنبه در جلسه ستاد ساماندهی سواحل این شهرستان گفت: کمیته های ۹ گانه ستاد اجرائی خدمات سفر و ساماندهی سواحل شهرستان نوشهر بطور مرتب و منظم در طرح های دریا حضور موثر دارند تا مسافران و گردشگران در زمان حضور، لحظات آرام، امن و پرنشاطی داشته باشند.
محمدعلی قمی اویلی با اشاره به آمار نجات یافتگان در طرح های دریا از ابتدای شروع طرح گفت: تاکنون با همت ناجیان غریق و هلال احمر شهرستان ۴۰۰ نفر از مرگ حتمی و از غرق شدن نجات یافتند.
وی در ادامه با اشاره تعداد غرقی ها گفت: متاسفانه تاکنون ۵ نفر از هموطنان از ابتدای شروع طرح در دریا غرق شدند که تقریبا همه این حوادث در خارج از محدوده طرح اتفاق بوقوع پیوسته است.
فرماندار نوشهر با اشاره به وضعیت پوشش و بدپوششی در طرح های دریا افزود: متولیان فرهنگی شهرستان باید در خصوص طرح های دریا نظارت و توجه بیشتری کنند و به برنامه های فرهنگی در کنار ساحل، با دغدغه بیشتر بپردازند.
وی افزود: همه باید در خصوص حجاب و پوشش مناسب در طرح های دریا تکلیف دارند اما متولیان فرهنگی و مدیران طرح ها توجه بیشتری داشته باشند.
رئیس هلال احمر نوشهر نیز در جلسه با اشاره به اقدامات این جمعیت در طرح های دریا گفت: در دو مجموعه طرح دریای سیترا و سی سنگان از ابتدای شروع طرح تاکنون ۴۱ مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند.
امیرحسین عسگرزاده افزود: ۸۲۰ نفر از مسافران تحت درمان سرپایی قرار گرفتند و ۲۳ نفر با نجات از دریا و احیا قلبی از مرگ حتمی نجات یافته اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار