نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید به برندهای یزد افتخار و به دنبال تقویت آن بود گفت: آموزش زبان انگلیسی به دانش آموزان می‌تواند تاثیر بسیار خوبی در ارتباطات با گردشگران داشته باشد.
کد خبر: ۷۴۱۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲ 05 May 2019

سید ابوالفضل موسوی بیوکی در جلسه‌ای که با حضور مدیران استان یزد برگزار شد با بیان اینکه باید به برندهایی که در استان یزد است افتخار کنیم اظهار داشت: تقویت این برندها باید در دستور کار قرار گیرد و تلاش داشته باشیم که آنها را حفظ کنیم.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره اینکه مساجد محور حرکت انقلاب بوده است و باید بیشتر به آن توجه شود گفت: یزد شهر حسینیه ها است که یک برند محسوب می‌شود پس باید در تمامی کارهایمان این برند را داشته و با افتخار دنبال پیشرفت آن باشیم.

وی به ثبت جهانی یزد اشاره و خاطرنشان کرد: حقیقتا باور نداشتیم که شهر تاریخی چه کارهایی باید انجام دهد و نمی دانستیم این میراث جهانی میراثی نیست که متعلق به ما باید باشد بلکه یک قسمتی از تاریخ بشریت است و در زندگی یزدی ها متبلور شده و جهانیان تشخیص دادند که قسمتی از تاریخ گمشده شان در یزد وجود دارد و بنابر این به این نتیجه رسیدند که یزد با این تفکرات و ارتباطاتش یک شهر زنده و میراث جهانی است و آن را به ثبت رساندند.

موسوی بیوکی افزود: ما نیز باید به شهر تاریخی یزد افتخار و ضوابط و روابط آن را بیاموزیم و اگر نیاز است که راننده های تاکسی شهر یزد باید انگلیسی یاد بگیرند، کاری شود که این امر صورت پذیرد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آموزش زبان انگلیسی به دانش آموزان می‌تواند تاثیر بسیار خوبی در ارتباطات با گردشگران داشته باشد اضافه کرد: اگر شهر یزد شهر تاریخی است باید به شکلی رفتار کنیم که از ظرفیت آن به خوبی استفاده شود.

وی با بیان اینکه ثبت جهانی یزد یک فرصت است تصریح کرد: از این فرصتی که در اختیارمان قرار گرفته به شکلی عمل کنیم که بتوانیم از آن به بهترین شکل استفاده کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار