برخورد شدید دو دستگاه خودروی وانت بار و سواری پراید با یکدیگر در بلوار چمران، راننده وانت بار را راهی بیمارستان کرد.
کد خبر: ۷۴۰۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶ 02 May 2019

تابناک فارس به نقل از برنا:پس از وقوع این حادثه حاضرین در محل برای درخواست کمک با سامانه ی ۱۲۵ تماس گرفتند و ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز ساعت 05:58 امروز زنگ ایستگاه 20 را به صدا درآورد و آتش نشانان عازم بلوار چمران کرد.
علیرضا عدلو سخنگوی سازمان آتش نشانی در این باره گفت :به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که دو دستگاه خودرو بنا به دلایل نامعلوم با یکدیگر به شدت برخورد کرده که منجر به آتش سوزی خودرو سواری پراید و مصدومیت شدید راننده خودرو وانت بار پراید که در قسمت بار آن مشغول استراحت و خواب بود گردید .
وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی محل حادثه و نصب علائم هشدار دهنده ی ترافیکی مشغول عملیات شدند و ضمن قطع برق خودروها با استفاده از لوله های آبدهی اقدام به مهار شعله های آتش کردند و نیروهای عملیات پس از مهار کامل شعله های آتش، ایمن سازی و نیز سرد کردن قطعات فلزی داغ موتور خودرو از بروز شعله وری مجدد جلوگیری کردند.
عدلو در پایان بیان داشت : آتش نشانان هر دو خودرو را جهت بررسی علت حادثه و نیز انجام اقدامات قانونی به عوامل انتظامی و پلیس راهور تحویل دادند و علت آتش سوزی از سوی کارشناسان مربوطه در دست بررسی می باشد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار