مسابقات نهايی ليگ کشتی نوجوانان مازندران با حضور تيم های کشتی از شهرهای بهشهر، قائمشهر، بابل و ساری، در دو زمان صبح و عصر امروز جمعه در سالن شهيد هاشمی نژاد بهشهر در حال برگزاری است.
کد خبر: ۷۳۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰ 07 August 2015
رئيس هيئت کشتی بهشهر ظهر جمعه در حاشیه برگزاری مسابقات در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: اين مسابقات با حضور ۴ تيم راه يافته از مرحله نيمه نهايی ليگ نوجوانان مازندران و در اوزان مختلف در سالن شهيد هاشمی نژاد بهشهر در حال برگزاری است.
شهرام جعفری افزود: مسابقات نهايی ليگ کشتی نوجوانان مازندران با حضور تيم های کشتی از شهرهای بهشهر، قائمشهر، بابل و ساری، در دو زمان صبح و عصر امروز جمعه در سالن شهيد هاشمی نژاد بهشهر در حال برگزاری است.
رئيس هيئت کشتی بهشهر با اعلام اينکه اين دوره از مسابقات در ادامه مسابقات ليگ نوجوانان مازندران در حال برگزاری است، ادامه داد: تيم  برتر اين دوره از مسابقات، به عنوان برترين تيم مسابقات ليگ نوجوانان مازندران معرفی می شود.
جعفری گفت: مرحله اول اين دوره از مسابقات کشتی در ۵ مرحله در طول ماههای گذشته برگزار شد که از هر گروه ۵ تيم در اين دوره از مسابقات حضور داشتند و از هر گروه، دو تیم به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند که در مرحله نيمه نهايی تيم های بهشهر، قائمشهر، بابل و ساری با هم در حال رقابت هستند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار