فرماندار تبریز گفت: قیمت‌های اعلام شده در خصوص کرایه اتوبوس‌ها و مترو پیش از حضور من در فرمانداری براساس مصوبه 397 توسط شورای شهر به تصویب رسیده است.
کد خبر: ۷۳۲۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰ 07 April 2019

اخبار تبریز امروز بهروز مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز در خصوص افزایش کرایه اتوبوس‌های شرکت واحد تبریز اظهار داشت: قیمت‌های اعلام شده سال گذشته پیش از حضور من در فرمانداری بر اساس مصوبه 397 توسط شورای شهر به تصویب رسیده و مراحل بعدی طی شده است.

فرماندار تبریز با بیان اینکه در این خصوص پیگیری‌ها را ادامه می‌دهیم، افزود: متاسفانه این اقدام در ابتدای سال مناسب نبوده اما با توجه به اینکه قانونی بوده و تصویب شده، نمی‌توان مسکوت گذاشت مگر اینکه شورای شهر در این خصوص تجدیدنظرهایی انجام دهد.

 

نرخ بلیت مترو در تبریز 40 درصد افزایش یافت

نرخ خدمات مسافربری شرکت بهره‌برداری قطار شهری تبریز در سال 98 اعلام شد.

از شنبه 17 فروردین سال 1398 بلیت اعتباری برای هر نفر - سفر 7000 ریال و بلیط تک سفره برای هر نفر - سفر 9000 ریال تعیین شده است.

مسافران می‌توانند با تهیه کارت بلیت‌های اعتباری،‌ علاوه بر انجام سفر با هزینه 7000 ریال؛ در فرهنگ‌سازی و کمک به حفاظت محیط زیست از طریق کاهش انتشار بلیت‌های کاغذی ما را یاری کنند.

براساس این گزارش، نرخ بلیت مترو تبریز در سال گذشته ۵۰۰۰ ریال بود و در دو سال گذشته افزایش نیافته بود.

 

کرایه اتوبوس‌های شرکت واحد تبریز 36 درصد گران شد

شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه نرخ جدید خدمات حمل و نقل مسافر در سال 98 را اعلام کرد.

بنابر اعلام شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه به استناد مجوزهای حاصله از روز جمعه 16 فروردین‌ماه سال‌جاری نرخ جدید بهای خدمات حمل و نقل مسافر شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در همه خطوط به شرح ذیل اعمال شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :