رئیس پلیس راه استان ایلام ؛
رئیس پلیس راه استان ایلام از کاهش ۸۰ درصدی کشته های ناشی از تصادفات رانندگی در نوروز سال جاری نسبت به نوروز سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۷۳۲۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ 07 April 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ رضا همتی زاده گفت: علیرغم افزایش ۳درصدی ترددها در ایام نوروز در سال جاری ، خوشبختانه شاهد کاهش تصادفات رانندگی در ایام بودیم.

وی افزود: قطعاً هیچ سیاست پیشگیرانه ای به نتیجه نخواهد رسید مگر با خواست و مشارکت مردم و این موفقیت در مرحله اول مدیون مشارکت و همکاری مردم در اجرای مقررات و احترام به قانون بوده است.

سرهنگ همتی زاده یادآور شد: همکاری و هماهنگی دستگاههای مرتبط در امر ایمنی ترافیک از جمله راه و شهر سازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، هلال احمر و اورژانس و سایر واحدهای امدادی و خدماتی با پلیس راه ، نقش مهم و بسزایی در کاهش تصادفات رانندگی داشته است.

رئیس پلیس راه استان همچنین گفت: امیدواریم به میمنت بهار ایمن در حوزه ترافیک در استان، در سال ۹۸ شاهد تداوم روند کنونی و کاهشی تصادفات رانندگی باشیم./م

رئیس پلیس راه استان ایلام در پایان گفت: صمیمانه از همکاری و مشارکت مردم و همچنین کلیه دستگاههای امدادی و خدماتی در رعایت مقررات و ایمن سازی ترافیک کمال تشکر و قدردانی را دارم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار