جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از شهروندان ومسافران استان خواست، با رعایت هشدارهای پلیس روزی خوش را برای خود و خانواده شان در روز طبیعت رقم بزنند.
کد خبر: ۷۳۰۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۰ 02 April 2019

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از شهروندان ومسافران استان خواست، با رعایت هشدارهای پلیس روزی خوش را برای خود و خانواده شان در روز طبیعت رقم بزنند.
 حسن مفخمی شهرستانی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: برخورداری از مواهب الهی و جاذبه های گردشگری استان یکی از مهمترین موارد قابل توجه مسافران و گردشگران نوروزی برای سفر به استان مازندران است.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: بهره مندی از این نعمات خدادادی مستلزم وجود امنیت است که این امر تحقق نمی‌یابد مگر با همراهی و همدلی همه آحاد جامعه با نیروی انتظامی و توجه به هشدارهای همه سازمان های مسئول در این زمینه.

مفخمی، تصریح کرد: به همین منظور، و برای برخورداری مردم از این موهبت های الهی ، پلیس با اجرای طرح های انتظامی و اجرای گشت های هدفمند در تفرجگاه ها و مناطق گردشگری ، گام های موثری را در ارتقاء امنیت اجتماعی مردم و مسافران برداشته است .

وی با اشاره به تمهیدات و محدودیت های خاص ترافیکی در این روز به مردم توصیه کرد:ضمن رعایت هشدارهای انتظامی برای پیشگیری از سرقت منزل در زمان خروج از منزل، از پارک خودرو در محل های خلوت و خارج از نقطه دید خودداری کنند .

این مسوول به رانندگان خودرو ها و وانت بارها و موتورسیکلت ها توصیه کرد: ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از رفتارهای پرخطر از سوار کردن مسافر در قسمت بار اتومبیل خودداری کنند تا شاهد هرگونه حادثه تلخ در روز طبیعت نباشیم .

مفخمی با اشاره به شرایط جوی استان و احتمال مواج شدن دریا و سیلابی شدن رودخانه ها از مردم خواست: از برپا کردن چادر و اقامت در مسیر رودخانه ها و دامنه های کوه ها و نقاط پرتگاهی خودداری کنند .

وی با اشاره به پایان سفرهای نوروزی اظهار داشت: مدیریت سفر،خودداری از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی، پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی و توجه به هشدارهای ماموران پلیس راه و راهداری از مهمترین نکاتی است که رانندگان عزیز در بازگشت از سفر باید آن را مد نظر قرار دهند .

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با اشاره به انسداد دو محور هراز و کندوان در استان ، گفت: مسافران گرامی می توانند برای خروج از استان پس از کسب اطلاع از وضعیت راه های استان با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 از سایر محورهای جایگزین نظیر فیروزکوه و کیاسر با رعایت کامل هشدارهای انتظامی و هواشناسی تردد کنند.

بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار