فرمانده انتظامی سبزوار گفت: با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ۱۰۰ معتاد از معابر و خیابان‌های سبزوار جمع‌‌آوری شدند.
کد خبر: ۷۲۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵ 06 August 2015
سید محمد هاشم زاده هاشمی در جمع خبرنگاران شهرستان سبزوار وی با اشاره به کاهش 27 درصدی جرم در سبزوار، اظهار داشت: نیروی انتظامی مصمم به ایجاد امنیت و جلب رضایت مردم است و تمام تلاش خود را می‌کند که امنیت اجتماعی در منطقه را ارتقاء دهد.

وی با بیان اینکه فرد معتاد یک مجرم بالقوه است، افزود: با وجود اینکه گفته می‌شود معتاد بیمار است ولی معتاد یک مجرم بالقوه است که اگر شرایط فراهم شود بالفعل می‌شود.

هاشم زاده هاشمی با بیان اینکه وجود افراد معتاد در شهر امنیت مردم را به خطر می‌اندازد و چهره شهر را مکدر می‌کند، یادآور شد: جمع آوری معتادان از سطح شهر همیشه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و پلیس در این امر کوتاهی نمی‌کند و در چند هفته اخیر در اجرای طرح جمع آوری معتادان 100 نفر از معتادان سطح شهرستان جمع آوری شدند.

وی با بیان اینکه اولویت برخورد پلیس با موتور سواران کسانی هستند که برای دیگران مزاحمت ایجاد می‌کنند، خاطرنشان کرد: افرادی که در خیابان‌ها اقدام به تک چرخ زدن می‌کنند، مزاحمت برای مردم ایجاد می‌کنند و یا آلودگی صوتی ایجاد می‌کنند در اولویت برخورد با پلیس هستند و در مرحله آخر کسانی که فاقد کلاه ایمنی و گواهینامه هستند، در دستور کار قرار دارند.

فرمانده نیروی انتظامی سبزوار با تاکید بر اینکه هدف نیروی انتظامی مطالبات عمومی مردم است، عنوان کرد: پلیس سعی در پر کردن پارکینگ‌ها و افزایش آمار را ندارد زیرا این امر نفعی برای پلیس ندارد و به همین جهت هدف ما کسانی از موتورسواران هستند که برای مردم ایجاد مزاحمت می‌کنند.

هاشمی با بیان اینکه با افزایش حاشیه نشینی جرم هم افزایش می یابد، ادامه داد: ارزان بودن زمین، رعایت نکردن هنجارها و اصول فنی در ساخت و سازها و تجمع افراد خاص در مناطق حاشیه نشین قطعا جرائم در سطح شهر افزایش می‌یابد و معضلاتی را به همراه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار