کد خبر: ۷۲۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵ 05 August 2015

رئیس شورای اسلامی شهر محمدشهر با بیان اینکه احداث بازارچه‌ای بزرگ در محمدشهر برای رفع نیازهای ساکنان ضرورت دارد، گفت: این مهم هم اینک در دست پیگیری برای عملیاتی شدن قرار دارد.

بیژن بابایی در گفتگو با مهر، ضمن بیان اینکه شهر محمدشهر به عنوان یکی از شهرهای مهم و پر جمعیت استان البرز و کشور محسوب می شود، اظهار کرد: محمدشهر با جمعیتی بیش از ۱۳۰ هزار نفر بایستی دارای مراکز خرید متعددی در حوزه های مختلف باشد.

این مسئول افزود: بنابراین مطالعات اقتصادی و اجتماعی در جهت احداث مراکز خرید از اهمیت فراوانی برخوردار است تا بتوان نیاز ساکنان نقاط پُرجمعیتی همچون محمدشهر را برای یک کالای خاص، بررسی کرد.

وی ادامه داد: در همین رابطه در خصوص ایجاد این فضا پیگیر شدیم و خوشبختانه این روند به سرعت پیش می رود.

به گفته وی ابتدای خیابان گلستانک محمدشهر یکی از نقاطی است که برای این منظور پیش بینی شده است و هم اینک برای تغییر کاربری نقطه مذکور پیگیری های لازم انجام می گیرد.

وی با اشاره به حجم بالای خودرو در این نقطه و معضل پارک خودرو و ترافیک در این مسیر، طرح بهره برداری از پارکینگی با ظرفیت ۴۰۰ خودرو را نیز از اولویت های اجرایی در پروژه یاد شده عنوان کرد.

پیگیری برای جذب سرمایه گذار برای عملیاتی کردن پروژه تجاری دیگر در نقطه دیگر شهر محمدشهر هم از دیگر موضوعاتی بود که این مسئول به آن اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار