فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: سه هزار و 286 عدد انواع مواد محترقه در شهرستان کازرون کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۷۱۹۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸ 27 February 2019


تابناک فارس به نقل از فارس:سرهنگ محمد عبادی‌نژاد  اظهار داشت: پلیس با اشراف اطلاعاتی از فعالیت یک متهم فرصت طلب و سود جو، 3 هزار و 268 عدد مواد محترقه خطرناک کشف کرد.

وی با اشاره به اینکه این مواد محترقه بمبی در یک واحد صنفی ذخیره و به فروش می‌رسید، افزود: واحد مذکور با دستور مراجع قضایی پلمپ، متهم دستگیرو روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با تاکید بر اینکه پلیس به هیج وجه مخالف شادی شب چهارشنبه آخر سال نیست، از خانواده‌ها خواست به خاطر جلوگیری از اتفاقات تلخ و جبران ناپذیر، مراقب نحوه شادی کردن فرزندان خود باشند.

وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه و بازدارنده پلیس در راستای حفظ امنیت و آرامش شهروندان اعلام کرد: به استناد ماده 618 قانون مجازات اسلامی، هرگونه تولید، توزیع و فروش مواد محترقه جرم بوده و با متخلفان در این زمینه بر اساس مفاد مندرج در این قانون برخورد می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با تاکید بر لزوم مشارکت مردم در تامین امنیت جامعه، تصریح کرد: به منظور پیشگیری از بروز هرگونه حوادث ناگوار، شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و موارد مشکوک در زمینه توزیع مواد محترقه، مراتب را به سامانه 110 پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها: کشف ، مواد محترقه ، کازرون
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار