نماینده ولی فقیه در خوزستان:
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: رسیدگی به مشکلات معیشتی باید در دستور کار دولت باشد؛ قضیه گوشت یک مسئله مهم است که البته دولت در حال پیگیری است اما به آقای رئیس جمهور از قول من هم بگویید که پیگیری‌ها را تا حل کامل این مسئله ادامه دهند.
کد خبر: ۷۱۹۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴ 26 February 2019

ظهر امروز حسین‌علی امیری، معاون پارلمانی، حقوقی و امور مجلس رئیس‌جمهور در ادامه برنامه‌های خود در سفر به خوزستان، به دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان رفت.

در این دیدار آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری اظهار کرد: همیشه دعا می‌کنم خداوند به مسؤولان کشور و رئیس جمهور کمک کند تا این بار را به سلامت به سرمنزل مقصود برسانند و واقعاً این کشور نیاز به دعا، توجهات الهی و عنایات امام زمان(عج) دارد. 

وی افزود: رسیدگی به مشکلات معیشتی باید در دستور کار دولت باشد؛ قضیه گوشت یک مسئله مهم است که البته دولت در حال پیگیری است اما به آقای رئیس جمهور از قول من هم بگویید که پیگیری‌ها را تا حل کامل این مسئله ادامه دهند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به نقش مهم قوه قضاییه در حل مسائل مهم کشور گفت: برای مقابله با اشرار اقتصادی و مفسدین قوه قضاییه اقدامات بسیار خوبی انجام داده شده است اما اقدامات باید ادامه یابد و برخورد بسیار سختی با اخلال‌گران اقتصادی شود زیرا در این شرایط نابه‌سامان اقتصادی، به مردم رحم نکردند لذا مستحق اشد مجازات هستند.

وی ادامه داد: یک بحث دیگر بحث بیکاری است و با توجه به وضعیت نه چندان خوب اقتصادی کشور، حمایت از تولید داخلی و جلوگیری از واردات اجناس خارجی بسیار حیاتی است.

آیت‌الله جزایری عنوان کرد: تولیدات را باید از نظر کیفی و کمی افزایش دهیم و باید بدانیم این کار باعث حل شدن تدریجی مسئله اشتغال نیز می‌شود. 

وی افزود: آن احتکارها و مشکلات ارزی را چه کسی به‌وجود آورد؟ قطعاً عده ای درون کشور این اشتباهات را مرتکب شدند که باید با این افراد با قاطعیت برخورد کرد. ابهت دولت باید محفوظ بماند و نباید یک فرد متخلف جرأت کند پولی را بالا بکشد و از کارش شرم نکند و برخوردی با او نشود.

شرایط بازار گوشت عجیب است

اما در این دیدار معاون پارلمانی، حقوقی و امور مجلس رئیس‌جمهور گفت: درباره گوشت باید بگویم گزارشاتی که وزیر جهاد در هیئت دولت ارائه کرده است حاکی از عادی بودن شرایط است و اینکه ظاهرا به نسبت قبل چیزی کم نشده است اما این اوضاع صف و مسائلی که برای بازار گوشت پیش آمده عجیب است.

وی افزود: وزیر صنعت پریشب در جلسه دولت اعلام کرد پراید 50 میلیونی در 40 دقیقه در سایت فروش رفت و واقعاً نیاز به کار فرهنگی در این زمینه داریم. 

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار