مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز بیان داشت: جشنواره موسیقی فجر امسال غیر رقابتی بود ولی سال آینده در دو بخش گروه نوازی و تک نوازی جشنواره را رقابتی برگزار می‌کنیم.
کد خبر: ۷۱۷۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲ 20 February 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ ناصر مقدم در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره موسیقی فجر با اشاره به اینکه دشمن فشارهای اقتصادی و فرهنگی بسیاری را بر مردم تحمیل کرده است اظهار داشت: با همدلی مردم این بحران را پشت سر می گذاریم.

مقدم افزود: اعتقادم بر این است که باید به ذائقه های مختلف مردم توجه کرد و برای همه آنها برنامه تولید کنیم که هر کسی با توجه به علاقه مندی اش بتواند برنامه هایش را انتخاب کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جشنواره امسال را به صورت فراخوان برگزار کردیم اذعان کرد: بیست و پنج گروه اعلام آمادگی کردند که ما دوازده گروه از بهترین های آنها را به جشنواره راه دادیم.

مقدم اضافه کرد: موسیقی اصیل ایرانی کمرنگ شده است ولی جشنواره ها فضای مناسبی هستند تا با حضور بهترین ها موسیقی اصل را به مردم نشان دهیم.

عضو شورای اداری استان با تأکید بر اینکه جشنواره موسیقی باید خواسته تمام ذائقه ها را در خود داشته باشد اظهار داشت: تلاش ما بر این است که در همه حوزه های هنری برای همه سلیقه ها تولید محتوا داشته باشیم که جشنواره موسیقی یکی از این برنامه هاست.

این مقام مسوول ادامه داد: بنا بود از محل فروش بلیط بخشی را به انجمن موسیقی اختصاص دهیم که این مبلغ را اداره کل تقبل و به انجمن پرداخت می کند. تلاشمان بر این است انجمن ها را تقویت کنیم تا آنها با کارهای حرفه ای موجب رشد اهالی هنر شوند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی البرز وعده داد: سالن سیروس صابر در اختیار گروه های موسیقی کرج قرار می دهیم و ما هم در برنامه هایی که در این سالن برگزار می شود از این گروه ها برای اجرا دعوت می کنیم تا مردم فرصت بیشتری برای دیدن کارهای هنرمندان همشهری خود داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار