کد خبر: ۷۱۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰ 04 August 2015
سینما زیتون رودبار پس از سال‌ها تعطیلی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، سینما زیتون رودبار پس از سال‌ها تعطیلی دقایقی پیش با حضور مسئولان انجمن سینمای ایران، استان و شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیر عامل انجمن سینمای جوان ایران در حاشیه افتتاح سینما زیتون در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در رودبار اظهار کرد: سینمای رودبار سال‌ها تعطیل بود و امروز با افتتاح آن جشن برگزار کردیم.

حمید فرخنده‌کیش با بیان اینکه انجمن سینمای ایران پنج سالن سینما را آماده افتتاح دارد، تصریح کرد: سینمای رودبار ششمین سالن است و به‌زودی در آبادان و برازجان سالن سینما مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی آموزش و تولید را از عمده فعالیت انجمن سینمای ایران برشمرد و گفت: انجمن سینمای ایران در 31 استان و 59 شهر کشور نمایندگی دارد و در زمینه شناسایی افراد مستعد برای کمک آموزش و تولیدات آنها فعالیت می‌کند.

مدیر عامل انجمن سینمای جوان ایران کاربرد دو شاخه کاری این انجمن را برگزاری جشنواره و آشنا کردن افراد متعهد به سینما و آموزش فیلم‌سازی عنوان کرد.

به گزارش فارس، امروز با حضور مسئولان سینمایی کشور فیلم مزارشریف در سینما زیتون رودبار با حضور عوامل تهیه کننده و بازیگران فیلم نمایش داده می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار