مسئول مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه:
مسئول مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه گفت: با آغاز دور دوم سفرهای تابستانی، خوشبختانه تاکنون موردی از مسمومیت سفر گزارش نشده است.
کد خبر: ۷۱۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲ 04 August 2015
بهمن خدادادیان در گفتگو با تابناک اظهار داشت: رعایت نکات بهداشتی و عدم خرید موادغذایی از دستفروشان دوره گرد جزو شرایط ضروری برای حفظ سلامت در سفر است.

وی گفت: با آغاز دور دوم سفرهای تابستانی، خوشبختانه تاکنون موردی از مسمومیت سفر گزارش نشده است.

خدادادیان افزود: باوجود کم آبی و دمای بالای هوا، تا به امروز هیچگونه عازضه اپیدمی نداشته ایم، البته ممکن است مراجعاتی به مطب ها خصوصی صورت گرفته باشد اما هنوز موردی از سوی اورژانس ها، پایگاه های درمانی، درمانگاه ها و مراکز بهداشت اعلام نشده است.

مسئول مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه عنوان کرد: مسافران برای تهیه مواد غذایی به مراکز معتبر و بهداشتی مراجعه کنند و درصورت خرید محصولات بسته بندی شده، حتما" به مشخصات درج شده روی آن دقت کنند.

خدادادیان درخصوص استفاده از آب شرب مصرفی گفت: درصورت دسترسی نداشتن به آب لوله کشی و تهیه آب معدنی، به شرایط نگهداری از آن توجه شود چراکه اگر بطری آب معدنی در معرض نور آفتاب قرار گرفته باشد، اشعه خورشید باعث گرم شدن فضای داخل بطری و تجزیه لایه های دررونی می گردد.

وی بالاترین آمار شکایت های مردمی را ذبح غبرمجاز و عرضه مرغ زنده اعلام کرد و یادآور شد: سامانه 1490 و شماره تماس  37277973 آماده دریافت و رسیدگی به شکایت های مردمی است.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار