مسوول دفتر بعثه مقام معظم رهبری در استان یزد از اعزام هشت هزار و 300 زائر در قالب 56 کاروان از این استان به سرزمین وحی از 20 آذر تا 20 اسفند امسال خبر داد.ب
کد خبر: ۷۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵ 23 February 2015
اعزام8300 زائر یزدی به سرزمین وحیبه گزارش تابناک یزد، حجت الااسلام سیدحسن میر رحیمی  در دومین همایش آموزشی و توجیهی متمرکز زائران عمره گزار استان یزد که در ورزشگاه شهید حاج مهدی شاهدیه یزد برگزار شد اظهار کرد: باید قبل از سفر آمادگی لازم را کسب و اعمال و نیت های خود را برای رضای خدا خالص و پاکیزه گردانید تا به سفر الی الله مشرف گردید.

وی از عمره گزاران خواست با توجه به اینکه عمر سفر بسیار کوتاه است از لحظه لحظه آن غافل نشوند و از فیوضات معنوی این سفر بهره کامل را ببرند.

میر رحیمی با برشمردن اهمیت آموزش مناسک عمره قبل ازسفر به سرزمین وحی تصریح کرد: زائران در جلسات آموزشی کاروانها که با حضور روحانیون کاروانها برگزار می شود بصورت منظم شرکت کنند.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری تاکیدکرد: زائران قبل از سفر نسبت به یادگیری مناسک و اعمال عمره مفرده اقدام و با آگاهی کامل به این سفر معنوی مشرف شوند .

به گزارش ایرنا، مدیرحج و زیارت استان یزد هم گفت: زائران بعنوان سفیران جمهوری اسلامی باید سعی کنند مروج انقلاب اسلامی و مذهب تشیع باشند .

علی اصغر شریفی از زائران عمره خواست تا به قوانین کشور میزبان احترام گذاشته و بجای خرید و هدر دادن وقت خود در بازارها فقط به مسائل معنوی سفر توجه داشته و در زمان نمازهای جماعت حرم شریف نبوی (ص) و خانه خدا شرکت و از فرصت ها بخوبی استفاده کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر شرکت در این همایش توجیهی ، آموزش های لازم را قبل از سفر در چند نوبت توسط مدیران و روحانیان کاروان طی می کنند .

در این همایش آموزشی توجیهی یک روزه ، زائران عمره گزار استان مناسک عمره مفرده را بصورت نمادین توسط حجت الاسلام موحدی پناه اجرا کردند.
اعزام8300 زائر یزدی به سرزمین وحی

اعزام8300 زائر یزدی به سرزمین وحی


اعزام8300 زائر یزدی به سرزمین وحی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار