ششمین نمایشگاه گل و گیاهان زینتی با حضور تولیدکنندگان و پرورش دهندگان فعال کشوری در شهرستان آمل گشایش یافت.
کد خبر: ۷۱۴۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴ 12 February 2019

ششمین نمایشگاه گل و گیاهان زینتی با حضور تولیدکنندگان و پرورش دهندگان فعال کشوری در شهرستان آمل گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، مدیرجهاد کشاورزی شهرستان آمل گفت: در این نمایشگاه بیش از 62 واحد تولیدی بخش گل و گیاهان زینتی از مازندران و استان های کشور، تولیدات خود را در فضایی به مساحت 2 هزار مترمربع، به نمایش گذاشتند.
سیدحسین اسلامی افزود: در این نمایشگاه انواع گل و گیاهان زینتی، آپارتمانی، شاخه بریده و شرکت های تولید کودهای ارگانیک در معرض دید عموم قرار گرفته است.
اختر محمدی مدیر برگزاری نمایشگاه گل و گیاه شهرستان آمل هدف از برپایی این نمایشگاه را معرفی تولیدات و ظرفیت های استان های کشور و ایجاد ارتباط مستقیم میان تولید کننده و مصرف کننده بدون حضور واسطه و دلال اعلام کرد و افزود: توجه به حمایت از تولیدات ملی و فراهم کردن تولیدات صادرات محور با حضور فعالان امر صادرات به کشورهای منطقه از دیگر رویکرد های برگزاری این نمایشگاه است.
نائب رییس اتحادیه گل وگیاه مازندران هم با بیان اینکه سالانه به طور میانگین 15 میلیون گلدان گل، گیاهان آپارتمانی و 37 میلیون شاخه گل بریده زینتی در این استان تولید می شود گفت: هم اکنون مازندران از نظر تنوع پرورش گل و گیاهان زینتی و نیز میزان تولید به ترتیب رتبه نخست و رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده است.
الیاس لاریجانی افزود: بیش از 6 هزار مازندرانی در تولید و پرورش گل وگیاهان زینتی فعال بوده و در سال های اخیر شمار زیادی از فارغ التحصیلان بخش کشاورزی جذب این بخش شده اند.
ششمین نمایشگاه کشوری گل و گیاهان زینتی آمل تا 26 بهمن صبح و عصر در محل دائمی نمایشگاههای آمل برای بازدید علاقه مندان برپاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار