تابناک: گویی مشتری‌های غیراصفهانی پالایشگاه اصفهان برای مدیران این واحد جذابیت بیشتری دارند و چندی است توزیع بنزین یورو 4 در استان اصفهان کاهش داشته است.
کد خبر: ۷۱۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰ 03 August 2015
به گزارش تابناک اصفهان، تولید و توزیع بنزین یور 4 از سال گذشته با تولید آن در پالایشگاه اصفهان کلید خورد و استان های اصفهان و تهران با دریافت این نوع بنزین، به جمع استان های استفاده کننده از سوخت یورو4 پیوستند.

پالایشگاه اصفهان در سال گذشته توانست واحد تولید بنزین خود را بعد از سالها راه اندازی و افتتاح کند و همین خبر سبب شد تا استاندار اصفهان اعلام کند که در تمامی جایگاه های سوخت استان اصفهان از بنزین یورو4 به جای معمولی استفاده می شود.

اما حالا گویی مشتری های غیراصفهانی پالایشگاه اصفهان برای مدیران این واحد جذابیت بیشتری دارند و چندی است توزیع بنزین یورو 4 در استان اصفهان کاهش داشته است.

این موضوع مورد انتقاد مدیرکل محیط زیست اصفهان هم قرار گرفته است و به دلیل معضلات زیست محیطی که این روند پالایشگاه برای هوای اصفهان به وجود خواهد آورد، پالایشگاه باید پاسخگوی عواقب این تصمیم خود باشد.

به گفته ظهرابی، مدیرکل محیط زیست استان، در سه ماهه نخست سال جاری توزیع سوخت یورو4 در استان اصفهان کاهش 15 درصدی داشته است که پالایشگاه اصفهان باید در این زمینه پاسخگو باشد.

وی گفت: درصورتي كه پالايشگاه اصفهان به تعهدات خود در قبال عرضه سوخت يورو4 عمل نكند، با توجه به مشكلات زيست‌ محيطي اين مجموعه اداره كل حفاظت محيط‌ زيست استان قانوني با آن برخورد مي‌كند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار