جانشین سپاه الغدیر خبر داد؛
جانشین سپاه الغدیر یزد با بیان این که مردم بودن یکی از اولویت‌های جدی تدوین برنامه‌های دهه فجر است، گفت: چهار هزار برنامه عمرانی، فرهنگی، سیاسی و آموزشی ویژه چهل سالگی انقلاب توسط کمیته بسیج و نیروهای مسلح ستاد دهه فجر استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۱۰۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲ 02 February 2019

سرهنگ«رضا پورشمسی» در نشست خبری کمیته بسیج و نیروهای مسلح ستاد دهه فجر استان با بیان این که انقلاب اسلامی پدیده قرن است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در شرایطی پیروز شد که جنبه‌های فساد فرهنگی قدرت‌های غربی در حال افزایش بود.

وی با اشاره به ارزش‌های دینی و الهی انقلاب اسلامی ایران، افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی مردمی و بر پایه حمایت از مظلومان بنا شده است.

جانشین سپاه الغدیر یزد در ادامه با بیان این که غربی فکر می کردند ایرانی‌ها به دو دلیل زبان فارسی و مذهب تشیع نمی توانند ارزش‌های انقلابی را گسترش دهند، گفت: خوشبختانه امروزه به برکت انقلاب اسلامی ارزش‌های انسانی و الهی مکتب اسلام ناب محمدی و انقلاب به تمام نقاط جهان صادر شده است.

سرهنگ پورشمسی تصریح کرد: غربی‌ها بعد از گذشت 40 سال از عمر انقلاب هنوز مبنای فکری و اندیشه این نظام الهی را درک نکردند.

این مسئول ماهیت انقلاب اسلامی را فطرت انسان‌های آزاده دانست و بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران تمام شدنی نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تدوین بیش از چهار هزار عنوان برنامه به مناسبت بزرگداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی، گفت: در دهه فجر امسال یک هزار برنامه مختلف آموزشی، فرهنگی، سیاسی و تبیینی در سطح استان انجام می‌شود.

جانشین سپاه الغدیر تصریح کرد: تبیین اندیشه‌های امامین انقلاب، مردمی بودن برنامه ها، استفاده از ابزار هنر، لحاظ نمودن برنامه‌ها در تمام اقشار مردم و توجه به نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی پنج راهبرد تعیین شده برای برنامه‌های کمیته بسیج و نیروهای مسلح ستاد دهه فجر استان یزد است.

سرهنگ پورشمسی دیدار با خانواده شهدا، رژه موتوری، افتتاح نمایشگاه بسیج دانش آموزی، اجرای دو هزار طرح عمرانی و محرومیت زدایی، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، گردهمایی بازاریان، همایش چندهزار نفری سرگروه های حلقه صالحین، برگزاری یادواره شهدای حمل و نقل جاده‌ای و نورافشانی 22 بهمن، از جمله برنامه های شاخص کمیته بسیج و نیروهای مسلح استان یزد دردهه فجر امسال است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار