دادستان عمومي و انقلاب شهرستان کرج از دستگيری فردی که با معرفی خود به عنوان قاضی کميسيون ماده 100 و نزديک به مقامات قضايی ، کلاهبرداری می کرد خبر داد.
کد خبر: ۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷ 14 January 2015

به گزارش مهر، حاجی رضا شاه کرمی در تشریح این خبر گفت: با مراجعه چند نفر از شهروندان به مراجع قضایی و طرح شکایت از فردی با هویت (م- چ) با عنوان کلاهبرداری تحت عنوان مقام قضایی، موضوع توسط حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان البرز مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با تحقیقات از شاکیان مشخص شد، نامبرده که با ظاهری موجه در یک چایخانه در کرج حاضر می شده خود را از افراد نزدیک به مقامات قضایی و قاضی کمیسیون ماده 100 معرفی و با شگردهای خاص اقدام به کلاهبرداری می کرد.
شاه کرمی ادامه داد: این کلاهبردار موفق شده بود با جلب اعتماد مالباختگان مبالغی بین 50 میلیون ریال تا 150 میلیون ریال سودجویی کند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کرج گفت: با بررسی های به عمل آمده مشخص شد ، متهم در این خصوص دارای سابقه بوده است، این کلاهبردار طی عملیاتی در مخفیگاه خود شناسایی و دستگیر شد.
شاه کرمی افزود : مردم بایستی با هوشیار بیشتر فریب کلاهبردارانی را که از سادگی مردم سوء استفاده می کنند را نخورند.
وی بیان داشت: مردم بدانند هرگونه ادعایی در خصوص کارچاق کنی، موضوع کلاهبرداری است و سریعاً مراتب را به شماره تلفن 32535582 026 ستاد خبری حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان البرز گزارش دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار