جانشین سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان خبر داد
جانشین سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: نیروهای بسیاری هم برای حراست و تأمین امنیت منازل به مناطق مختلف اعزام شدند و خانه های مردم مناطق سیل زده با گشت‌های محله محوری که از پیش سازماندهی شده‌اند، محافظت می‌شود.
کد خبر: ۷۰۹۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۱ 29 January 2019

سردار محمود معین‌پور امشب در خصوص آخرین وضعیت خدمات رسانی به مناطق سیل‌زده استان خوزستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گشت‌های محله محوری که از قبل سازماندهی شده‌اند، خانه‌های مردم مناطق سیل زده محافظت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه نیروهای بسیج مردمی، گردان بیت‌المقدس و تمامی نیروهای حوزه‌ها و پایگاه‌ها را برای فعالیت های لازم در زمینه شناسایی نقاط آسیب ها و نقاط قابل بحران اعزام کرده‌ایم ادامه داد: نیروها امکانات، تجهیزات، ماشین آلات سنگین از جمله لودر را نیز در کنار نیروهای یدی پای کار آوردند.

جانشین سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان تصریح کرد: همچنین نیروها برای ترمیم سیل بندها نیز به مناطق سیل زده اعزام شده‌اند و تاکنون بخشی از کار انجام و بخش دیگر نیز ادامه دارد که تکمیل آن مستلزم اعزام امکانات بیشتر است.

معین‌پور با اشاره به این موضوع که از همان ابتدای کار امدادرسانی به مردم روستاها و شهرها به خصوص مردم شریف دشت آزادگان شروع و تاکنون هم ادامه دارد یادآور شد: همچنین در زمینه انتقال امکانات و وسایل زندگی برای آنها نیز کمک شده است و اقدامات مختلف در زمینه بهداشت و سلامت نیز صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: اکیپ های امداد سیار نیز به مناطق مختلف اعزام شده تا در زمینه بهداشت و سلامت خدمات رسانی های مورد نیاز را به مردم ارائه دهند.

معین پور با اشاره به تخلیه منازل توسط مردم و بیم از محافظت از اموال ایشان، بیان کرد: نیروهای بسیاری هم برای حراست و تأمین امنیت منازل به مناطق مختلف اعزام شدند و خانه های مردم مناطق سیل زده با گشت‌های محله محوری که از پیش سازماندهی شده‌اند، محافظت می‌شود.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار