محمود ابراهیمی بیان کرد: در دهه فجر به ۲۰ نوعروس هم کمک هزینه تهیه جهیزیه داده می‌شود به طوری که هر فرد ۴ میلیون و در مجموع ۸۰ میلیون تومان دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۷۰۸۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸ 28 January 2019
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) کبودراهنگ گفت: دهه مبارک فجر فرصتی برای کمک به محرومان است و این نهاد هم با واگذاری ۴ واحد مسکونی در روستا‌ها و اهدای ۴۰۰ سبد غذایی به کودکان محروم زیر ۶ سال در این مسیر گام برداشته است.

به گزارش تسنیم، ابراهیمی اظهار داشت: خدمت به محرومان از اهداف مهم شکل‌گیری انقلاب اسلامی بوده و نهاد کمیته امداد با این هدف ایجاد شده است.

وی مطرح کرد: همزمان با فرارسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر برنامه‌هایی برای خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد کبودراهنگ اجرا می‌شود.

ابراهیمی افزود: از مهم‌ترین این برنامه‌ها می‌توان به واگذاری ۴ واحد مسکونی به مددجویان روستایی اشاره کرد که با صرف ۲۰۰ میلیون تومان ساخته‌شده است.

وی بیان کرد: در دهه فجر به ۲۰ نوعروس هم کمک هزینه تهیه جهیزیه داده می‌شود به طوری که هر فرد ۴ میلیون و در مجموع ۸۰ میلیون تومان دریافت می‌کنند.

ابراهیمی گفت: سرکشی به ۱۰ خانواده زیرپوشش و توزیع تجهیزات پزشکی برای ۵۰ مددجوی دارای بیماری صعب‌العلاج و سالمند با صرف ۲۰ میلیون تومان از دیگر برنامه‌های دهه فجر به شمار می‌رود.

مدیر کمیته امداد کبودراهنگ اعلام کرد: ۴۰۰ سبد غذایی هم به کودکان دارای سوءتغذیه زیر ۶ سال داده می‌شود که برای تهیه آن ۳۶۰ میلیون تومان هزینه شده است.

ابراهیمی مطرح کرد: اعزام ۲۳ نفر از مددجویان به مشهد مقدس و عتبات عالیات با ۲۰ میلیون تومان، برگزاری جشن انقلاب با حضور ۱۵۰ مددجو و برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی کارکنان کمیته امداد در رشته حفظ، قرائت و مفاهیم از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای دهه فجر به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه ۳ هزار و ۲۵۰ خانوار زیر پوشش کمیته امداد کبودراهنگ قرار دارد، افزود: ۳۶ دانشجو، ۷۵۸ دانش‌آموز و ۲۵۱ یتیم و ۲۵۳ فرزند محسنین با بیش از هزار و ۸۰۰ حامی هم زیر پوشش این نهاد قرار دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار