امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه با تاکید بر اینکه آمریکا و اسرائیل چشم دیدن ایران هسته ای را ندارند به لزوم تصمیم گیری سریعتر ایران درباره عدم اجرای تعهدات برجامی توسط اروپا و بازگشت به فعالیت های هسته ای اشاره کرد.
کد خبر: ۷۰۲۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶ 12 January 2019
به گزارش «تابناک البرز»؛ امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به اینکه برخی بازنشستگان در البرز به دلایل مختلف همچنان شاغل هستند و عده ای اصرار دارند این افراد سر کار باشند، گفت: با وجود قانون بازنشستگی این اقدام چه دلیلی می تواند داشته باشد؟ چرا مسئولین از ظرفیت های جوان استان استفاده نمی کنند؟
 حجت الاسلام حسینی همدانی با تاکید بر اینکه به واسطه اصرار در بکارگیری بازنشستگان در البرز مسئولان ارشد استان تا کنون یک کارت زرد دریافت کرده اند و مراقب باشند مجددا کارت زرد نگیرند، افزود: ۲۶ دیماه رهبری هوشمندانه امام (ره) با همراهی مردم زمینه فرار شاه با آن جبروت و طمطراق را از کشور رقم زد.
 وی با اشاره به اینکه اعلام پرتاب سه ماهواره توسط ایران در ایام دهه فجر ترس آمریکا را به دنبال داشته است، اظهار داشت: آنها این اقدام کشورمان را نقض قطعنامه ۲۲۳۱ سازمان ملل می دانند و طی ۴۰ سال اخیر درصدد هستند با تحریم، تهدید و ایران هراسی ایران را زمینگیر کنند اما ایران نشان داد با استقلال تمام می تواند عضو باشگاه فضایی و هسته ای جهان شود.
 امام جمعه کرج به پیشرفت روز به روز ایران و در مقابل سرخوردگی آمریکا اشاره و تصریح کرد: نباید برخی از افراد درباره این جمله که عده ای مطرح کردند”دنیای کنونی دنیای گفتمان است نه موشک”، آدرس غلط بدهند، همچنین مسیر حرکت باید به سمت فعال سازی نیروهای انقلابی بوده و فضای مجازی فرصتی برای پاسخ به شبهات باشد.
 حجت الاسلام حسینی همدانی با تاکید بر اینکه آمریکا و اسرائیل چشم دیدن ایران هسته ای را ندارند به لزوم تصمیم گیری سریعتر ایران درباره عدم اجرای تعهدات برجامی توسط اروپا و بازگشت به فعالیت های هسته ای اشاره کرد و گفت: اسرائیل به دلیل عزم جدی ایران در بحث هسته ای با ترور دانشمندان به کشورمان ضربه زد لذا مدیریت راهبردی رهبری در زمینه موشک و مواضع کلان نظامی ما را به مقصد می رساند.
 امام جمعه کرج به عدم شفافیت بودجه ۹۸ در برخی بخش ها اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی جریانات ذهن مردم را نسبت به امور مسموم می کند، سه چهارم بودجه مربوط به شرکت‌ های بزرگ دولتی است و برای تامین حقوق مردم لازم است با دقت بودجه مربوط به آنها بررسی شود، نه اینکه اذهان را مشغول یک سری امور متفرقه کنند.
 حجت الاسلام حسینی همدانی افزود: علی رغم وجود شبکه های جهانی علیه ایران، بودجه ۳۵ نهاد فرهنگی کشور نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد کاهش یافته است و این یعنی به هر نفر در مورد کار فرهنگی و در زمینه  دینی، مذهبی و اسلامی در روز کمتر از صد تومان می ‌رسد درحالیکه  دشمن میلیارد دلاری هزینه می ‌کند.
 خطیب جمعه کرج در خاتمه با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس بدون هیاهو، تهمت‌ ها و جوسازی‌ هایی که علیه حوزه علمیه و دیگر دستگاه‌ های دینی می‌ شود مسئله بودجه را اصلاح کنند، خاطرنشان داشت: برخی کارخانه جات و شرکت ها در ماه های پایانی سال برای عدم پرداخت حق و حقوق کارگران آنها را تعدیل می کنند و لازم است به این معضل نظارت بیشتری شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار