کد خبر: ۷۰۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷ 01 August 2015
رئیس فدرال سن‌پطرزبورگ با بیان اینکه تکواندو ایران از جایگاه بزرگی در سطح جهان برخوردار است، گفت: آماده هستیم تا از تکواندو ایران و استان البرز بهره‌ ببریم.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مومد دمید در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین هیئت تکواندو استان البرز و فدرال سن‌پطرزبورگ روسیه که بعد از ظهر امروز در محل اداره‌کل ورزش و جوانان البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه مهمان‌نوازی مردم ایران از جمله استان البرز بسیار خوب و قابل تقدیر است، اظهار داشت: به جرات می‌توان گفت از تیم تکواندو استان البرز موارد بسیار زیادی را آموختیم.
وی با اشاره به اینکه تکواندو ایران از جایگاه بزرگ و خوبی در سطح جهان برخوردار است، افزود: از تیم منتخب تکواندوی البرز دعوت می‌کنم در فستیوال ورزشی سن‌پطرزبورگ که در اکتبر 2015 برگزار می‌شود، شرکت کنند.
رئیس فدرال سن‌پطرزبورگ با تاکید بر اینکه از انعقاد این تفاهم‌نامه بسیار خرسند هستیم، خاطرنشان کرد: امید است این روزهای خوب با انعقاد این تفاهم‌نامه ادامه داشته باشد.
مومد دمید با بیان اینکه به کشورهای زیادی سفر کرده‌ام اما تاکنون فرهنگی نظیر فرهنگ ایرانیان در سطح جهان ندید‌ه‌ام، تصریح کرد: با فرهنگ ایرانی احساس نزدیکی می‌کنیم.
وی با اشاره به اینکه رفتار دوستانه اعضای تیم هیئت تکواندو البرز به ما قوت قلب می‌دهد، یادآور شد: آماده هستیم تا از تکواندو ایران و استان البرز بهره‌ ببریم.
همچنین ایلیا پاک سرمربی تیم تکواندو سن‌پطرزبورگ با بیان اینکه باید از هیئت تکواندو البرز تشکر کرد که در این مدت یکی از بهترین مربی‌های خود را در اختیار ما قرار داده است، عنوان کرد: تکواندو البرز یکی از بهترین‌ رشته‌های ورزشی محسوب می‌شود.
وی با اشاره به اینکه از برقراری رابطه ورزشی با ایران بسیار استقبال می‌کنیم، گفت: به عنوان سفیر فدراسیون تکواندو ایران در روسیه پیگیری لازم برای برگزاری این جلسه را انجام دادیم که خوشبختانه میسر شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پایان این مراسم قرارداد همکاری بین هیئت تکواندو البرز و فدرال سن‌پطرزبورگ روسیه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان البرز منعقد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار