کد خبر: ۶۹۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵ 01 August 2015

فرماندار شهرستان فردیس گفت: چایخانه‌ها و قلیان‌سراها در فردیس ساماندهی می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، مهدی مهرور ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس با اعلام اینکه باید از رشد بی‌رویه اینگونه مراکز جلوگیری شود، افزود: رشد بیش از حد چایخانه‌ها و به ویژه قلیان‌سراها سبب نگرانی خانواده‌ها شده است.

وی ادامه داد: در این راستا با همت و تلاش ارگان‌های ذیربط از جمله شبکه بهداشت، انتظار می‌رود که ساماندهی اساسی به این مراکز داده شود.

فرماندار فردیس خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از این واحدها بدون مجوز در حال فعالیت هستند که باید با تدابیر انجام شده این واحدها شناسایی و جمع‌آوری شوند.

مهرور از رشد بدون مجوز قلیانسراها طی دو سال اخیر گلایه کرد و افزود: این واحدها در قالب کافه سنتی، سفره‌خانه سنتی و غیره راه‌اندازی شده‌ که لازم است نظارت و اقدامات کارشناسی شده بر این واحدها انجام شود.

وی از شبکه بهداشت، نیروی انتظامی، شهرداری، تعزیرات حکومتی، صنعت معدن و تجارت و اتحادیه‌ها و همه دستگاه‌های فرهنگی و نظارتی شهرستان خواست با رشد قارچ‌گونه این واحدها جلوگیری کنند.

فرماندار فردیس یکی از اقدامات اساسی دولت تدبیر و امید را ارتقای نظام سلامت و بهداشت و درمان دانست و بیان داشت: مهمترین عامل در این خصوص پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ها و مبارزه با عوامل بیماری‌زا و دخانیات و قلیان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار