اردوی آماده‌سازی ملی‌پوشان تیراندازی با کمان جانباز و معلولان کشور در حالی پیگیری شد که آبیکی هدایت ملی‌پوشان را بر عهده دار شد.
کد خبر: ۶۹۸۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷ 02 January 2019

اردوی ملی‌پوشان تیراندازی با کمان با پارمربیگری آبیکی آغاز شد


به گزارش تابناک قزوین، جبرئیل عبادی، سرمربی آبیکی در اولین مرحله آمادگی تیم ملی تیر و کمان جانبازان و معلولین شرکت می‌کند.

این اردو از امروز آغاز شده است و همچون سال‌های اخیر جبرئیل عبادی کار هدایت ملی‌پوشان را برعهده دارد. در این اردو 16 ورزشکار حضور دارند که باید به مدت 10 روز تا بیست‌ودوم دی‌ماه تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی و مربیان تیم ملی پیگیری کنند.

عبادی دو ماه قبل هم در بازی‌های پاراآسیایی 2018 اندونزی، هدایت ملی‌پوشان تیراندازی با کمان جانباز و معلول کشورمان را بر عهده داشت.

وی حالا به یکی از مربیان خوب این رشته ورزشی در بخش جانبازان و معلولان تبدیل شده که در طول سال‌های اخیر بارها در مسابقات آسیایی و جهانی حضور پیدا کرده و از تجارب بالایی برخوردار است.

این مربی کاردان آبیکی بدون شک سقف آرزوهای خود را در حضور شاگردانش در رقابت‌های پاراالمپیک 2020 ژاپن می‌بیند، جایی که شاگردانش بتوانند ضمن گرفتن کسب سهمیه این رقابت‌ها عملکرد خوبی را در این مسابقات از نشان دهند.

به گزارش تابناک قزوین، تیم ملی تیر و کمان کشورمان خود را برای شرکت در رقابت‌های جهانی 2019 هلند آماده می‌کند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار